Montaz anteny sat na ocieplonym bloku

1. Data: 2009-08-25 06:31:48

Temat: Montaz anteny sat na ocieplonym bloku
Od: "maanj" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

chcialem zamontowac antene na scianie bloku ktory zostal w zeszlym roku
ocieplony
100 mm styro + tynk +malowanie,
nie mam zabardzo jak zamontowac wspornika anteny do sciany przy oknie
poniewaz mam balkon nad oknem
a w pokoju w ktory mchce zamontowac antene nie posiadam sam balkonu

czy sa jakies przeciwskazania lub uwarunkowanai prawne lub przepisy mowiace
o sposobie mozntazu anteny zeby sie nieokazalo ze wspolnota traci gwarancje
na ocieplenie
przez to?

2. Data: 2009-08-25 07:23:59

Temat: Re: Montaz anteny sat na ocieplonym bloku
Od: lukas <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25-08-2009 o 08:31:48 maanj <a...@o...pl> napisał(a):

> czy sa jakies przeciwskazania lub uwarunkowanai prawne

najpierw musi być chyba zgoda, na anteną mocowaną do ściany

lukas
gg:4407885;icq:248888549;jabber:lukas[at]jabber.icp.
pl;tlen:lukasew
http://pl.lostpedia.wikia.com Zwijasz? - http://www.zwijaj.pl

3. Data: 2009-08-25 07:33:05

Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Aug 25, 9:23 am, lukas <l...@w...pl> wrote:

> [...]
> Pozdrawiam,
>   lukas
> gg:4407885;icq:248888549;jabber:lukas[at]jabber.icp.

Zgoda wspolnoty lub spoldzielni.

4. Data: 2009-08-25 09:17:03

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Aug 2009 08:31:48 +0200, maanj wrote:

Podwiesić pod balkonem.

5. Data: 2009-08-26 07:47:25

Od: "maanj" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> On Tue, 25 Aug 2009 08:31:48 +0200, maanj wrote:
>
> Podwiesić pod balkonem.

No nie moge sąsiad sie nie zgadza - trudno.

A jeszcze pytanko - jak zamontowac najrozsadniej ten uchyt do sciany?
wspolnota nie ma nic przeciwko montazowi -dowiedzialem sie.

przypominam iz jest styropian 140 a nie 100 jak wczesniej pisalem siatka
tynk malowanie

niechce robic przelotowych otworów
pomysl mam taki wywiercic otwory/ wbic kolek rozporowy w beton przes styro i
wtedy przykrecic?
co Wy na to?

6. Data: 2009-08-26 08:27:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Aug 2009 09:47:25 +0200, maanj napisał(a):

> No nie moge sąsiad sie nie zgadza - trudno.

A co ma sąsiad do gadania, skoro budynek jest wspólnotowy, a wspólnota się
zgadza?

--

Ikselka.

7. Data: 2009-08-26 09:41:41

Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> siatka tynk malowanie
> niechce robic przelotowych otworów
> pomysl mam taki wywiercic otwory/ wbic kolek rozporowy w beton przes
Daj większą podkładkę pod stopę uchwytu, choćby ze sklejki, do której
znajdziesz jakiś zgodny lakier samochodowy w spraju. Skręć z umiarem, by
tynk nie popękał.

8. Data: 2009-08-26 10:02:35

Od: "maanj" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co ma sąsiad do gadania, skoro budynek jest wspólnotowy, a wspólnota się
> zgadza?

no bo to jego balkon

9. Data: 2009-08-26 10:28:53

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maanj" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mowiace
> o sposobie mozntazu anteny zeby sie nieokazalo ze wspolnota traci

a kątownik przymocoany do balkonu z odpowiednim "wysiegiem" ? i na tym
kątowniku pionowa rurka do ktorej mocujesz antene? Nie da sie tak? (mowie
teoretycznie, bo nie znam "sytuacji"...)

10. Data: 2009-08-26 10:43:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Aug 2009 12:02:35 +0200, maanj napisał(a):

> no bo to jego balkon

To balkony nie są wspólnotowe? - jak to, przecież wszystko, co przylega do
budynku "połączone z nim w sposób stały", jest wspólnoty, więc balkony w
szczególnej szczególnosci, jeśli mają być bezpieczne i się nie poobrywać...
bonierozumię.
--

Ikselka.

Czy wymiana kaloryferow zeliwnych na nowe ma sens
jaka farba? czy technologia?
Malowanie sciany w pasy - jak ?
Piękne obrazy do domu Grafiki komputerowe
Basen, woda za zimna