Monti - kilka pytan

1. Data: 2002-10-15 07:46:45

Temat: Monti - kilka pytan
Od: s...@p...bg.univ.gda.pl (Anna Zientarska) szukaj wiadomości tego autora

Witam! Jak zwykle naszly mnie kolejne watpliwosci dotyczace diety
Montignaca.

1) Czy mozna jesc dzem slodzony sokiem z winogron ? (Czytalam na grupie
jakas niepokojaca wiadomosc na temat tego soku)

2) Czym zastapic tradycyjna panierke czyli bulke tarta . to samo tyczy sie
roznego rodzaju kotletow mielonych , sojowych itp - jakiej substancji
wiazacej uzyc zamiast tej przekletej bulki ?

Pozdrawiam i zycze Wszystkim sukcesow w odchudzaniu :)

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

2. Data: 2002-10-15 07:55:27

Temat: Re: Monti - kilka pytan
Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Anna Zientarska" <s...@p...bg.univ.gda.pl> napisal w
wiadomosci
panda.bg.univ.gda.pl...

> [...]
> roznego rodzaju kotletow mielonych , sojowych itp - jakiej substancji
> wiazacej uzyc zamiast tej przekletej bulki ?

Zamiast "tej przekletej bulki" moja Pani uzywa do mias wszelkich oraz ryb
zwiórkowanego zóltego sera (sam scieram to wiem chociem jest facet)

Pozdrawiam
JAnuszeq

3. Data: 2002-10-15 08:27:29

Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Januszeq" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

| Uzytkownik "Anna Zientarska" <s...@p...bg.univ.gda.pl> napisal w
| wiadomosci

panda.bg.univ.gda.pl...

tradycyjna panierke czyli bulke tarta . to samo tyczy sie

Można kupić na targu mąkę żytnią z pełnego przemiału i używać jako bułki
tartej.
Pozdrawiam Teresa

4. Data: 2002-10-15 08:29:44

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Zamiast "tej przekletej bulki" moja Pani uzywa do mias wszelkich oraz ryb
> zwiórkowanego zóltego sera (sam scieram to wiem chociem jest facet)

fajna panierka jest tez z parmezanu :)
mozna kupic gotowy starty

Saman_tha

5. Data: 2002-10-15 08:45:29

Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Zientarska <s...@p...bg.univ.gda.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych
napisał:Pine.HPP.3.96L01AT.1021015094047.22162A-1000
0...@p...bg.univ.gda.pl.
..

> [...]
> roznego rodzaju kotletow mielonych , sojowych itp - jakiej substancji
> wiazacej uzyc zamiast tej przekletej bulki ?>

zarówno cukier jak i bulka tarta jest zdecydowanie "be".
Smazone na tluszczyku miaska sa równiez "be". Pozostaje miesko duszone lub z
grilla. Moja Pani zafundowala sobie takie cudo elektryczne i piecze super
miesko bez odrobiny tluszczu, ze o panierkach czy tez klarze nie wspomne.
Czyli nie panierujemy. Nigdy i niczego.
pzdr
tade

6. Data: 2002-10-15 08:50:34

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> 1) Czy mozna jesc dzem slodzony sokiem z winogron ? (Czytalam na grupie
> jakas niepokojaca wiadomosc na temat tego soku)
Raczej dzemy bez cukru,niczym nie slodzone,najlepiej zrob sama z suszonych
moreli,albo sliwek.Soki maja duza koncentracje cukru,wiecej niz
owoce,dlatego w fazie 1 nie sa polecane
> 2) Czym zastapic tradycyjna panierke czyli bulke tarta . to samo tyczy sie
> roznego rodzaju kotletow mielonych , sojowych itp - jakiej substancji
> wiazacej uzyc zamiast tej przekletej bulki ?
Ja uzywam otrebow pszennych, w niewielkiej ilosci,do zageszczenia,ale
sposob Januszqa i Saman_thy chyba jest lepszy.
Pozdrawiam Hafsa

7. Data: 2002-10-15 09:19:52

Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Strzyga" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tradycyjna panierke czyli bulke tarta . to samo tyczy sie
> |
> Można kupić na targu mąkę żytnią z pełnego przemiału i używać jako bułki

Ale przy smażeniu chyba z każdą mąką robi się coś paskudnego
Kto wie ?

8. Data: 2002-10-15 09:24:29

Od: Gosia <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article aogjv7$sv9$...@n...tpi.pl, Faber at m...@p...fm wrote on
15/10/02 10:45:

> [...]
> miesko bez odrobiny tluszczu, ze o panierkach czy tez klarze nie wspomne.

a gdzie kupila takie cudo elektryczne? znaczy jakie? bo ja mysle od jakiegos
czasu nad takim czyms i poszukuje porady co jest dobre a co nie.
i bede oszczedzac i na gwiazdke bede miec prezent.
albo wczesniej.

pozdrawiam

Gosia

9. Data: 2002-10-15 09:26:43

Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Faber" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> miesko bez odrobiny tluszczu, ze o panierkach czy tez klarze nie wspomne.

NICZEGO NIE PRÓBUJĘ REKLAMOWAĆ
Ale kupcie sobie sprzęt do gotowania, smażenia, pieczenia, etc. gorącym
powietrzem
To się nazywa chyba "Kombiwar", "CycloJet" czy jakoś tak. Tylko wybierajcie
z plastikową pokrywą, nie parzy nawet jak w środku jest 200 stopni C. To
zdecydowanie NAJLEPSZE co dotąd wymyślili. Od kiedy to mamy nasza kuchenka
jest używana około raz w miesiącu.

Polecam
JAnuszeq

10. Data: 2002-10-15 10:12:04

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale przy smażeniu chyba z każdą mąką robi się coś paskudnego
> Kto wie ?

Procz podniesienia IG,przy smazeniu maki i produktow macznych wytwarzaja sie
duze ilosci akrylamidu,czy jakos tak,to odkrycie Szwedow z ostatnich
miesiecy.Ta substancja jest w bardzo duzym stezeniu,przy samzeniu/tez
ziemniakow/ i jest substancja rakotworcza.Hafsa

Temp. ciala
Re: swiat wg. garpa
dieta dla nastolatki
o dietach roznych
Re: Artykuł w Rzeczpospolitej (chyba nie było)]