Montignac specjalnie dla kobiet

1. Data: 2002-09-26 08:50:55

Temat: Montignac specjalnie dla kobiet
Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie zauwazylam zapowiedz ksiazki M.Montignaca "Szczupla bezwyrzeczen"
o metodzie tego autora specjalnie dla kobiet (
www.ksiazki.wp.pl/katalog/ksiazki/ksiazka.html?kw=69
158 ).
To chyba swieza pozycja, ale moze ktoras z Was juz zdazyla przejrzec? Czy sa
tam jakies tabele z indeksami?
Polecacie?

2. Data: 2002-09-26 12:07:09

Temat: Re: Montignac specjalnie dla kobiet
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
158 ).
> To chyba swieza pozycja, ale moze ktoras z Was juz zdazyla przejrzec? Czy

Niestety,tej ksiazeczki jeszcze w reku nie mialam.W kazdej Montiego sa
tabelki z indexami,wiec pewnie w tej tez.
Ja osobiscie zauwazylam,ze Od kiedy jestem na diecie/juz 2 miesiace/znacznie
zlagodzily mi sie objawy PMS,prawie brak.To plus diety, oprocz innych
baaaardzo wielu.Paznokcie ladniejsze,skora....Hafsa

3. Data: 2002-09-26 12:50:18

Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zlagodzily mi sie objawy PMS,prawie brak.To plus diety, oprocz innych
> baaaardzo wielu.Paznokcie ladniejsze,skora....Hafsa

Tak przy okazji to chcialabym sie przedstawic. Jak zauwazylas Hafso mam na
imie
Karolina i czytam wszystkie posty dotyczace diety Montiego. Sama sie do niej
przymierzam, ale poki co jestem na diecie Cambridge. I teraz nie wiem za
bardzo
co mam zrobic, bo boje sie tego drastycznego dosyc przejscia jakie mnie
czeka.
Wymyslilam sobie, ze moze zaczne od jednego posilku dziennie wg wskazan
Montiego
(na cambridgu same zupki i koktajle!!). Zwracam sie z tym akurat do Ciebie,
bo
mi sie wydajesz najbardziej kompetentna osoba (oczywiscie nic nie ujmujac
reszcie
grupowiczow!!!). Co myslisz o takim pomysle? Co mysli reszta?
Przy okazji. Nikt z Was nie wspominal o kotletach sojowych w Montim, wiecie
takich
suchych do gotowania na rosolku. To tez sie moze nadaje?

Z gory dziekuje za WSZYSTKIE wskazowki i odpowiedzi.
Pozdrawiam serdecznie
Karolina

4. Data: 2002-09-26 13:40:52

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiecie
> takich
> suchych do gotowania na rosolku. To tez sie moze nadaje?

Ja tez czekam na wypowiedz Hafsy
ale powiem ci, ze ja tez na poczatku zaczynalam tak ty chcesz
i przez miesiac nie mialam zadnych efektow
Napisalam do Hafsy
Podpowiedziala mi zebym jadla jednak 3 posilki jak proponuje Monti
Przeszlam na 3 posilki i od tego momentu chudne...
Mysle ze Hafsa potwierdzi tutaj:
Monti kaze jesc 3 dania i kaze do kazdego dodawac zielone warzywa.
I powiem ci z wlasnego doswiadczenia...
Duzo lepsze efekty mam gdy regularnie jem sniadanko, obiad kolacje (za
kazdym razem jakies zielone warzyywko) niz gdy nie majac czasu gloduje od 12
w poludnie do rana nastepnego dnia.
Jak Monti to Monti :)
Tak jak trzeba

pozdrawiam serdecznie i zapraszam do naszej wspolnoty :)

--
Saman_tha

5. Data: 2002-09-26 14:11:36

Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Saman_tha
>
> Dzieki za pozdrowienia i zaproszenie, a swoja droga to fajnie, ze
"wokol Montiego" zebrala sie grupa wspierajacych sie i dzielacych sie
radami ludzi. Niedlugo posadza Nas (juz sie z Wami utozsamiam:)) o
sekciarstwo
jakies:)!!!

Przeczytalam Twojego posta i widze, ze zupki pojda w kat. A moze dotrwac
do konca z tym jednym posilkiem, to jojo nie budziet??? Bede miala jeszcze
troche czasu, zeby zapoznac sie lepiej z Montim, bo czytam te ksiazke i
wciaz mam mnostwo watpliwosci, jak z tymi kotletami sojwymi na przyklad!
I jeszcze szkoda mi tych 480 zl, ktore wydalam na te substytuty jedzenia:)!
Tak wiec, czekam na wszystkie Wasze wypowiedzi, moze i sama cos skrobne
(raczej w formie pytania niz odpowiedzi). Ale moze kiedys i ja sie okaze
pomocna.

Pozdrawiam Saman_the i reszte rowniez

6. Data: 2002-09-26 18:05:59

Od: "Asiaczek" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Wlasnie zauwazylam zapowiedz ksiazki M.Montignaca "Szczupla bezwyrzeczen"
> o metodzie tego autora specjalnie dla kobiet

Jak to bez wyrzeczeń? Przecież do perwszego jeszcze tydzień,więc nie mogę
tego kupić. Ale Monti JEST super, czuję że chudnę. Obiecuję (sobie), że ze
zważeniem się wytrzymam też do pierwszego - to będa 2tygodnie na diecie
Pozdrowienia
Asiaczek

7. Data: 2002-09-27 09:25:12

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Karolina!ciesze sie,ze zdecydowalas sie na Montiego,to dobra dieta i
nieklopotliwa w stosowaniu,jestes caly czas syta i chudniesz i o to w tym
wszystkim chodzi.
Ja bedac na twoim miejscu zrobilabym tak:
Przeszlabym na pelna diete Montiego wg zalecen ksiazeczki,3 posilki dziennie
,snaidanie,jak lubisz na slodko,czy na slono,obiady i kolacje wg
zalecen.Zupki ,ktore masz ,zostawilabym na jakas sytuacje
kryzysowa,typu,zasiedzilas sie gdzies,za dlugo bylas na zakupach,wiec
przyrzadzasz sobie owa zupke i juz.1 posilek dziennie wg zaleccen Montiego
moze ciez zniechecic brakiem efektu,albo mozesz glodowac,nie jadlam tych
specyfikow Cambridge,ale moze tak byc.
Na poczatek staraj sie komponowac posilki,jak w ksiazeczke,zeby chwycic idee
diety,potem ,co dusza zapragnie.Przyswoj sobie tabelke z indexem
glikemicznym.Ja ja mam przy sobie zawsze,w razie watpliwosci zagladam.Na
zakupy wybierz sie ,gdy masz wiecej czasu,bo bedziesz musiala w sklepie
sporo poczytac etykietek-chleb-ciemny,pelnoziarnisty,kup taki,ktory nie
zawiera maki pszennej,karmelu,glukozy,cukru,maltodekstrozy,syropu
skrobiowego.Jogurty bez cukru i odluszczone.Platki musli bez rodzynek/lub je
wybierz z opakowania/bez cukru,bez platkow kukurydzianych,kup ser zolty,zeby
zawsze byl.I warzywa,pomidory,ogorki,salata,cebulka,co lubisz.Suszone
owoce-morele,figi,sliwki.Jesli jestes czekoladoholiczka ,wyszukaj czekolade
,ktora ma wiecej niz 70%kakao/Maestria-wedla,terravita-natchnienie,Lind-t
en
ostatni drogi/.Miej rybke wedzona w domu jedz ja czesto.Warzywa gotuj na
parze.Kiebasy i miesa wybieraj chude.
Uda sie na pewno i bedziesz zadowolona.Pozdrawiam Hafsa

8. Data: 2002-09-27 09:32:16

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zważeniem się wytrzymam też do pierwszego - to będa 2tygodnie na diecie
"szczupla bez wyrzeczen"to tytul ksiazeczki.Na pewno opisana jest metoda
Monitego z uwzglednieniem fizjologii kobiet.Sama jestem ciekawa.A jesli
chodzi o wazenie sie,na poczatku obsesyjnie to robilam,teraz juz nie,2
tygodnie bez wagi,za to zmierzylam sobie obwod bioder i tu mila
niespodzianka-8 cm mniej!!!!A jestem na Montim 2 miesiace.Pozdrawiam Hafsa

9. Data: 2002-09-27 14:10:58

Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Hafso, za wszystkie rady. Zrobie tak jak powiedzialas.
Ale namolnie bede Cie jeszcze pytac o te kotlety sojowe:) W skladzie jest:
odtluszczona maka sojowa i koncentrat bialka sojowego, a przykladowe
przepisy z opakowania:
1. Kotlety sojowe z papryka.
opakowanie kotletow sojowych, duza czerwona papryka, 2 cebule,
zabek czosnku, olej/oliwa do smazenia, bulion (odtluszczony np. wg
"Szybko i szczuplo"), sol pieprz.

Kotlety udotowac w bulionie z czosnkiem. Cebule zeszklic na oleju, dodac
papryke i pokrojone w paseczki kotlety, doprawic do smaku. Dusic 10 min.

2. Kotlety sojowe z czarna fasola
opakowanie kotletow, 1/2 kg czarnej fasoli (ale pewnie moze byc i biala,
soczewica, czy co tam mozna:)), 3 cebule, 3 pomidory, 4 zabki czosnku,
olej/oliwa, przyprawy

Fasole namoczyc na noc i ugotowac w tej samej wodzie. Kotlety ugotowac
w bulionie z czosnkiem. Cebule zeszklic na oliwie, dodac odcedzone kotlety
(bulion zachowac!) i smazyc, az sie zrumienia. Pomidory obrac ze skorki
pokroic na cwiartki i dodac do kotletow. Podlac bulionem, doprawic,
gotowac ok. 20 min.

Co Wy na to? Nadaje sie czy nie? Moze macie jakies propozycje
modyfikacji? Pieczarki mozna?

Pozdrawiam
wciaz laiczka - Karolina

10. Data: 2002-09-27 14:23:32

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nad kotletami sojowymi sie zastanawiam,soja jest ok,propozycje podawania
tez.Nurtuje mnie tylko sposob ich robienia w fabryce.Ale jesli taki jest ich
sklad,spokojnie mozesz je jesc,pieczarki maja niski IG,mozesz je dodawac do
potraw.Ogolnie wszystkie warzywa nalezy jesc w sporych ilosciach.Pozdrawiam
Hafsa

jak wyleczyć układ pokarmowy
czesciowe wyjasnienie problemu
CC-CEL