Montignac specjalnie dla kobiet

21. Data: 2002-10-04 21:24:04

Temat: Re: Montignac specjalnie dla kobiet
Od: "Asiaczek" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saman_tha" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
news:ankid0$r5t$1@news.tpi.pl...
> Przemysl jeszcze raz swoj jadlospis, zobacz moze jadasz cos co ma IG
wiecej
> niz 35 ?
> i zaczniesz chudnac.
>
> Pozdrawiam i zycze powodzenia
> Saman_tha

Dzięki, Saman_tha! Ja rzeczywiście jem te powyżej 35 - chlebek Benus z
otrębami, ryż pełnoziarnisty. Po prostu trzymałam się wytycznych Montignaca.
Chyba pozostanę przy tych najzdrowszych węglowodanach i zobaczę czy to
podziała. Zwałszcza, że już nie mam napadów głodu, któtre zawsze kończyły
się napadami na lodówkę w późnych godzinach nocnych
Pozdrowienia
Asiaczek

22. Data: 2002-10-07 13:49:27

Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asiaczek <a...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ankfd1$b5n$...@n...tpi.pl...

> To powiedz mi jaką mam sobie kupic wage. Ta moja pokazuje bardzo różne
> rzeczy w zależnośi od tego jak na niej stanę.

Ja to już przeszedłem.
Oczywiście musi być elektroniczna. Na początku kupiłem wagę za 99 zł w
Auchan, która okazała się bublem, testowałem ją w ten sposób, że stanąłem na
niej i brałem do ręki kilogram cukru. Ani drgnęła!!! Oddałem bubla i w innym
sklepie kupiłem Philipsa za 160 zł. Waga jest nadal stosunkowo tania
(widziałem i takie po 500) a do tego bardzo dokładna. Polecam.

> Wypracowałam sobie sposób
> "stawania na wadze", który jest zawsze taki sam - wskazania wagi też
> niestety :((( - i to już od trzech tygodni.

Oj, to Ty nie jesteś na Montim lub robisz błędy, bo po tym czasie (na
początku diety) powinien być spadek wagi widoczny na nawet najtoporniejszej
wadze.

Pozdrawiam, em.

23. Data: 2002-10-13 08:43:00

Temat: Wybór wagi
Od: "Halszka " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "stawania na wadze", który jest zawsze taki sam - wskazania wagi też
> niestety :((( - i to już od trzech tygodni.

Witaj
Ja też długo zastantanawiałam się nad wyborem wagi. Chciałam taką, co będzie
miała podziałke 0,10kg oraz wskaże poziom tłuszczu w organizmie.
Kupiłam w końcu w Auchan wagę firmy Clatronic za 199,99zł.
Przed pierwszym ważeniem wagę trzeba zaprogramować. Wpisujemy płeć, wagę i
chyba wiek. Porównałam uzyskany wynik z takim ,który kiedyś zobaczyłam na
wyświetlaczu ręcznego aparatu u pewnej namolnej Pani z Herbalifu majacej
stoisko w E.Leclerc. I wyszło identycznie.
Waga zapamiętuje dane 4 osób. Trzeba wchodzić na nią boso...To dla mnie
minus tej wagi ,a drugi to taki,że dodaje 2 kg. Ale może tylko moja tak
robi...
Pozdrawiam
Halszka

24. Data: 2002-10-13 10:15:59

Od: "Gosia" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <h...@g...pl> napisał(a):

&gt; Dzieki em za napisanie o tych kotletaxh sojowych,mialam
watpliwosci,ale
&gt; wydawalo mi sie,ze to bedzie ok.Instynktownie jednak tego nie
kupowalam i
&gt; nie jadlam.Dzieki.Hafsa
&gt;

a co jeśli kotlety zrobi sie samemu ze zmielonego ziarna soi, jajka ale
bez bulki tartej? za to z cebulką i pieczarkami?

Gosia

25. Data: 2002-10-13 14:29:14

Temat: Re: Wybór wagi
Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Halszka <h...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aobbmk$plg$...@n...gazeta.pl...
> [...]
> miała podziałke 0,10kg oraz wskaże poziom tłuszczu w organizmie.
> Kupiłam w końcu w Auchan wagę firmy Clatronic za 199,99zł.

Clatronic to raczej cienka firma, coś w rodzaju "no name" (ale np. z
czajnika jestem zadowolony)

> Waga zapamiętuje dane 4 osób. Trzeba wchodzić na nią boso...To dla mnie
> minus tej wagi,

Jeżeli chcesz oszacować zawartość tłuszczyku, to jest to konieczne. Jednak
jeżeli będziesz ważyła się po wstaniu z łóżka i porannej "toalecie", to
tylko zdejmujesz laczki... No chyba, że do ważenia jest więcej osób i do
tego niehomologowanych ;-)

> a drugi to taki,że dodaje 2 kg.

1. Oddaj na reklamację!!!
2. Jeżeli chcesz się z nią męczyć (bo cena rzeczywiście niska, ostatecznie
chodzi o zmiany wagi) to zrób test z kilogramem np. cukru - po stanięciu na
wadze i odczycie weź do ręki kg cukru, odczytaj, następnie go odłóż i znowu
odczyt. Jeżeli oszukała to zdecydowanie "patrz punkt 1".

> Ale może tylko moja tak
> robi...

...patrz punkt 1... :-)

Pozdrawiam, em.

26. Data: 2002-10-13 14:35:20

Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia <i...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aobh4u$824$...@n...gazeta.pl...
> [...]
>
> a co jeśli kotlety zrobi sie samemu ze zmielonego ziarna soi, jajka ale
> bez bulki tartej? za to z cebulką i pieczarkami?

... smażone na oliwie...
To już całkiem nieźle. Co do soi w ogólności, to powinni na nią uważać
mężczyźni, a przede wszystkim dorastający chłopcy, ze względu na dużą
zawartość fitoestrogenów. Tak, tak panowie veges...

Pozdrawiam, em.

27. Data: 2002-10-13 16:13:44

Od: Gosia <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article aoc0hv$109$...@n...tpi.pl, em at e...@o...pl wrote on 13/10/02
16:35:

> Użytkownik Gosia <i...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:aobh4u$824$...@n...gazeta.pl...

> ... smażone na oliwie...

no jasne, ze na oliwie (tej z oliwek :-), tak?)
no i chyba trzeba by do masy dolac kapke tej oliwy zeby sie kleilo
snadnej...

ja po prostu mam co jakis czas napady na soje i wtedy bede kombinowac

serdecznosci

Gosia

28. Data: 2002-10-13 18:07:32

Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
> Co do soi w ogólności, to powinni na nią uważać
> mężczyźni, a przede wszystkim dorastający chłopcy, ze względu na dużą
> zawartość fitoestrogenów. Tak, tak panowie veges...
[end ciach]

A co to są fitoestrogeny, jaka jest bezpieczna dawka i czym grozi
przedawkowanie ?

29. Data: 2002-10-14 11:59:41

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Januszeq" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [ciach]
> [end ciach]
>
> A co to są fitoestrogeny, jaka jest bezpieczna dawka i czym grozi
> przedawkowanie ?

Januszqu,fitoestrogeny ,sa to estrogeny pochodzenia roslinnego,korzystne
bardzo dla kobiet w kazdym wieku,chyba,ze maja hiperestrogenizm, lub jakies
inne powazne zaburzenia,jednakze i wtedy jedzenie soi nie zaszkodzi.Poleca
sie jesc ja w okresie przekwitania.U mlodych chlopcow moze zaburzyc proces
dojrzewania-oczywiscie jedzenie w nadmiarze.Bezpieczna dawka raczej nie jest
obliczona z naturalnego produktu.Jest to okreslone w preparatach
chemicznych,czyli tabletkach z wyciagami z soi.Zjedzenie kotelta z soi na
pewno nie zaszkodzi.Pozdrawiam Hafsa

jak wyleczyć układ pokarmowy
czesciowe wyjasnienie problemu
CC-CEL