Re: Mordercy są wśród nas.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Mordercy są wśród nas.
Date: Fri, 26 May 2017 15:13:39 +0200
<og65ea$pl7$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <og65qg$4k2$1@gioia.aioe.org>
<4...@g...com>
<og66nu$qh0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<4...@g...com>
<og6djl$v99$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5926bd47$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
<og6nrt$1096$1@gioia.aioe.org> <og6qmm$88t$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
<og6sfi$17ft$1@gioia.aioe.org> <og6sri$9t3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<og6t08$184p$2@gioia.aioe.org> <og6uih$b7q$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<og6vfp$1c5p$1@gioia.aioe.org> <og70oh$cp3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<og73q2$1kih$1@gioia.aioe.org> <og7aur$k2a$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<og7cbn$1eu$1@gioia.aioe.org> <og7dpm$mfa$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<592746db$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
<og8bo1$smn$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5927e224$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>

Aiua40 pisze:

> masz jakieś kosmate myśli :-)

Wprawdzie hedonistą nie jestem ale przyjemności doświadczać lubię.:-)

13df4b2.jpg

> raczej puste, martwe, obłąkane.

Tak jak przerażonego dziecka?

> lubię mieszać smaki i to jeszcze jaaaaak! :-D

Z takim miksem bywa potem różnie. ;-)

> _Na wyspie jest trzech rozbitków: dwudziestolatek, czterdziestolatek
> i siedemdziesięciolatek. Na sąsiedniej wyspie była naga dziewczyna.
> Dwudziestolatek rzuca się w fale i krzyczy: - Płyńmy do niej! Na to
> czterdziestolatek: - Spokojnie Panowie, zbudujmy najpierw tratwę. A
> siedemdziesięciolatek: - Panowie, po co?! Stąd też dobrze widać_;-)

A kawału o starszej pani z tej serii nie znasz? ;-)

> wiesz ile kilometrów naczyń krwionośnych musi wyprodukować twój
> organizm żeby dokrwić każde 5kg nadwagi a serce dopompować o tyle km
> krew? :-)

Doświadczam tego i biorę się za moją fizis.

> o to to! /paczampaczałkami/ czuj się spoglądnięty :-D

To zbyt mało.

> to ofiara decyduje o stopniu i uszczerbku na organizmie ;-)))

Nawet gdyby sama prowokowała zainteresowanie?

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin