Mordercy są wśród nas.

1. Data: 2017-05-25 09:49:44

Temat: Mordercy są wśród nas.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram http://stopaborcji.pl. !

2. Data: 2017-05-25 10:42:21

Temat: Re: Mordercy są wśród nas.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Popieram http://stopaborcji.pl. !

I ja też! Wyabortować tych co żądają aborcji w jakiejkolwiek formie!

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

3. Data: 2017-05-25 10:44:38

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Popieram http://stopaborcji.pl. !

I ja też! Wyabortować tych, którzy domagają się dostępu do aborcji w

4. Data: 2017-05-25 10:49:23

Od: Aiua40 <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-25 o 10:42, LeoTar Gnostyk pisze:

> I ja też! Wyabortować tych co żądają aborcji w jakiejkolwiek formie!

a tego/tą który zgwałci dziecko gwałcić 10x dziennie dożywotnio :-)

5. Data: 2017-05-25 10:52:19

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Szach-mat katoprawico. To w waszych rodzinach usuwa się ciąże.

Jest cała masa kobiet, które deklarują, że są przeciwko aborcji, a później gdy ich
dziecko zajdzie w ciążę szukają pomocy ginekologa. A gdy już im się uda taką pomoc
uzyskać... nadal są przeciwko - mówi naTemat Magdalena Środa. Z czego taka postawa
wynika? Zdaniem filozofki, na pewno nie z wiary, tylko z rytuału pełnego hipokryzji,
w którym tkwi polski katolicyzm.

http://natemat.pl/176593,szach-mat-katoprawico-to-w-
waszych-rodzinach-usuwa-sie-ciaze-lepiej-popracujcie
-nad-spojnoscia-bo-maska-nie-wystarcza

6. Data: 2017-05-25 11:04:32

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender pisze:

> [...]

> naTemat Magdalena Środa. Z czego taka postawa wynika? Zdaniem
> filozofki, na pewno nie z wiary, tylko z rytuału pełnego hipokryzji,

Skoro jest to wyłącznie problem kato-prawicy to znaczy, że feministki,
ateistki, globalistki, ekolożki i inne niewierzące -istki aborcji się
nigdy nie poddają i temat ich nie dotyczy, to po kiego licha wtrącają
się w sprawę, która ich nie dotyczy?

7. Data: 2017-05-25 11:04:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 <b...@o...pl> wrote:

> a tego/tą który zgwałci dziecko gwałcić 10x dziennie dożywotnio :-)

Ma to zapewnione w więzieniu w bonusie.

8. Data: 2017-05-25 11:15:39

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o obłudę, każde badania pokazują czy na Świecie czy w Polsce, że religijna
ciemnota to banda obłudnych kołtunów, którzy doprowadzają do tragedii, bo zawsze była
aborcja i nigdy żaden zakaz jej nie zmieniejszył, ale utrudnianie aborcji kończyło
się zgonami kobiet. U katoli jest więcej aborcji bo zwalczają antykoncepcje, a
później i co ja teraz zrobię. Na zachodzie jest mało aborcji bo refundowana
antykoncepcja.

9. Data: 2017-05-25 12:55:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> [...]
> ateistki, globalistki, ekolożki i inne niewierzące -istki aborcji się
> nigdy nie poddają i temat ich nie dotyczy, to po kiego licha wtrącają

I tyle w temacie.

10. Data: 2017-05-25 13:01:43

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender pisze:

> [...]
> doprowadzają do tragedii, bo zawsze była aborcja i nigdy żaden zakaz
> jej nie zmniejszył, ale utrudnianie aborcji kończyło się zgonami

Z tego na ile zdołałem Ciebie poznać Globie wynika, że nie miałeś zbyt
wielu doświadczeń z kobietami, a w szczególności z własną rodziną, to
znaczy taką, w której byłbyś rodzicem. Moje doświadczenie jest w tym
względzie o całe hekatomby większe. Przeżyłem aborcję dokonaną przez
moją eks-małżonkę i jeszcze jedną, niesprawdzoną, o którą posądzała mnie
jeszcze jedna kobieta. Wiem jak bardzo zmienił się stosunek tych kobiet
do mnie - obie chciały to wykorzystać abym poczuł się wyłącznie winnym
aborcji, które dokonały. Obie też próbowały mnie usidlić za pomocą
poczucia winy, którym mnie obciążały po to bym stał się ich
niewolnikiem. Obie też odrzuciły mnie z wrogością gdy się nie dałem
zniewolić przy pomocy manipulacji poczuciem winy i grożbą porzucenia.

To nie tylko kołtuństwo przemawia za zakazem aborcji ale skutki jakie
ona wywołuje w relacjach wzajemnych między kobietą i mężczyzną.
Pozbawianie kogoś drugiego życia jest najbardziej obciążającym
zdarzeniem (faktem) w życiu kobiety, z którym trudno jest jej żyć i
dlatego stara się zrzucić z siebie odpowiedzialność za ten czyn; a gdy
facet nie daje z siebie zrobić kozła ofiarnego to kobieta zaczyna go
nienawidzić co prowadzi do patologizacji jej zachowań, dąży ona do
wzięcia odwetu za to z czym sama nie potrafi sobie poradzić. Jest więc
aborcja jedna z wielu przyczyn, które staja się zalążkiem kobiecej
manipulacji i dążenia do przejęcia całkowitej kontroli (zniewolenia)
mężczyzny. AA dążenie do podporządkowania sobie drugiego człowieka po to
by go psychicznie, a następnie fizycznie, wykorzystywać jest następnym
krokiem w budowaniu gmachu przestępstwa. I dzieje się to w rodzinie
właśnie, w glorii i chwale prawa ustanowionego zamiast poszukiwania
takiego rozwiązania, które wyeliminowałoby wszelkie przyczyny będące
zalążkiem konfliktu w rodzinie. Konfliktu na którym cierpią nie tylko
kobieta i mężczyzna, ale przede wszystkim dzieci.

Akceptacja aborcji i jakakolwiek zgoda na nią jest unikaniem rozwiązania
problemu, natomiast zakaz aborcji jest formą nacisku na obie strony
konfliktu aby podjęły trud poszukiwania pra-przyczyny, która powoduje,
że mężczyzna ucieka od odpowiedzialności za nowe życie, które
współtworzył a kobieta nęci potencjalnego partnera seksem by go potem
zniewolić. Przymus prawny wymuszający odpowiedzialność i zmuszający do
myślenia jest konieczny do tego by ludzie podejmowali się koncepcji
świadomie oraz by wydobywali z czeluści swej nieświadomości wiedzę o tym
dlaczego działają póżniej jak destruktorzy. O względach medycznych,
którymi zasłaniają się zwolennicy aborcji powiem tyle, że jakakolwiek
patologia ciąży jest następstwem patologicznego, zakazowego wychowania w
rodzinie. Gdyby więc nie było patologii w rodzinie nie zniknęłaby
patologia ciąży i wszelkie zagrożenie dla kobiety w ciąży.

> U katoli jest więcej aborcji bo zwalczają antykoncepcje, a później i
> co ja teraz zrobię. Na zachodzie jest mało aborcji bo refundowana
> antykoncepcja.

Globik zacznij myśleć a nie powielaj bzdurnej paplaniny kobiet, którym w
głowie ich niczym nie skrępowana "wolność" za którą cenę mają zapłacić
(i płacą) dzieci i ich ojcowie. A najlepiej znajdż sobie kobietę i
zacznij doświadczać zamiast pieprzyć farmazony.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

Kwiatki na asfalcie.
Zamachowiec z Manchesteru to Brytyjczyk. A ,,Wiadomości" TVP swoje o uchodźcach
Cenzura
Chałupka welcome to!
Apel