Sopot i Opole.

1. Data: 2017-05-25 10:11:36

Temat: Sopot i Opole.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trochę pisku i krzyku - i opolski festiwal wkrótce rozpłynie się w
niepamięci jak sopocki. Nikt już dziś o nim nie pamięta. Kogo obchodzi, że
zniknie jedna pozycja z ramówki TV? Komunistyczne pomniki trzeba
likwidować. O co tyle szumu?

2. Data: 2017-05-25 10:31:26

Temat: Re: Sopot i Opole.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-25 o 10:11, Ikselka pisze:
> Kogo obchodzi, że
> zniknie jedna pozycja z ramówki TV?

Tylko jedna? A kogo obchodzi, że znikną wszystkie ramówki TVpis?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2017-05-25 10:44:24

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Na cenzurę komunistyczną która powoduje znikanie z przestrzeni wydarzeń artystycznych
drzesz się że to nie komuna? Rewolucja bolszewicka wszystko likwidowała co nie
bolszewickie i to też nie była komuna?
Bo wszyscy normalni Polacy cenzurę pamiętają z czasów komuny, gdzie znikały takie
Dziady z teatrów itd, co jeszcze usprawiedliwisz, że komuna to nie komuna? A cenzura
to nie cenzura, a bolszewickie wywłoki to nie Ikselka i jej zawsze oddana partii
rodzina?.

4. Data: 2017-05-25 10:46:04

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.05.2017 o 10:44, Lord Gender pisze:
> Bo wszyscy normalni Polacy cenzurę pamiętają z czasów komuny, gdzie znikały takie
Dziady z teatrów itd,

Porównujesz Dziadów do jakiejś Klątwy?

5. Data: 2017-05-25 10:51:14

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Klątwa jest dziełem Stanisława Wyspiańskiego, jedynie reżyseruje obcokrajowiec ćwoku,
atakujecie polską kulture tępe obrzydliwe zadowolone z siebie chamy z wprost z
wychodka.

6. Data: 2017-05-25 10:54:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> niepamięci jak sopocki. Nikt już dziś o nim nie pamięta. Kogo obchodzi, że
> zniknie jedna pozycja z ramówki TV? Komunistyczne pomniki trzeba

A sprawę trzeba wyjaśnić:

https://wpolityce.pl/m/polityka/341005-radni-pis-chc
a-powolania-komisji-sledczej-ws-festiwalu-w-opolu-ch
cemy-poznac-motywy-jakimi-kierowal-sie-prezydent

I winnych medialnej nagonki ukarać:

http://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/festiwal-w-opol
u-2017-bez-maryli-rodowicz-telewizja-polska-pozywa-a
gore-wp-rasp-i-newsweeka-za-informacje-o-cenzurowani
u-wykonawcow

7. Data: 2017-05-25 10:59:55

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Teraz cenzurowanych będzie bolszewia jeszcze pozywać, to musicie Zomo wysłać aby ich
doprowadzić. Jeśli sądy pozostaną niezawisłe to beknie telewizja, za zniszczenie
dochodu miasta swoimi zapędami bolszewickimi.

8. Data: 2017-05-25 11:00:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> Klątwa jest dziełem Stanisława Wyspiańskiego, jedynie reżyseruje obcokrajowiec
ćwoku,

Niech ten obcokrajowiec "wyreżyseruje" też coś dla Żydów - koniecznie z
równie wielkim polotem.

> atakujecie polską kulture tępe obrzydliwe zadowolone z siebie chamy z wprost z
wychodka.

Już sobie wyobrażam skutki takiej "interpretacji scenicznej" jakiejkolwiek
pozycji z żydowskiej literatury.
Byłby krzyk na cały świat!
Ajwaj!

9. Data: 2017-05-25 11:01:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> Teraz cenzurowanych będzie bolszewia jeszcze pozywać, to musicie Zomo
> wysłać aby ich doprowadzić. Jeśli sądy pozostaną niezawisłe to beknie
> telewizja, za zniszczenie dochodu miasta swoimi zapędami bolszewickimi.

Raczej miasto za straty TVP.

10. Data: 2017-05-25 11:03:34

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiem Wyspiański to wróg podobnie jak Dziady w 68 roku wrogie też wrogie były
bolszewickiej hołocie.

Mordercy są wśród nas.
Kwiatki na asfalcie.
Zamachowiec z Manchesteru to Brytyjczyk. A ,,Wiadomości" TVP swoje o uchodźcach
Cenzura
Chałupka welcome to!