Morderstwo Michalka

1. Data: 2001-01-25 10:33:40

Temat: Morderstwo Michalka
Od: Kasiaa <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Slyszeliscie na pewno o zamordowanym 4 - letnim chlopcu Michalku
wrzuconym do Wisly.

Zamordowal go konkubent matki, oczywiscie na jej prosbe (ona wszystkim
kierowala i ona zaplanowala).
Jak myslicie czy taka osoba jest przy zdrowych zmyslach, i jak ktos
normalny? moze cos takigo zrobic!Co taki delikwent-ka sobie mysli?
Powod byl mianowicie taki, iz synek przeszkadzal im w ulozeniu sobie
zycia (mieli dostac 5 tys. zl odszkodowania na nowa droge zycia).
To sie nie miesci w glowie, jak mozna....

Pozdrawiam,

Kasia

1. Data: 2001-01-26 12:53:09

Temat: Re: Morderstwo Michalka
Od: "DeStroyer" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasiaa <k...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...com...
> Powod byl mianowicie taki, iz synek przeszkadzal im w ulozeniu sobie
> zycia (mieli dostac 5 tys. zl odszkodowania na nowa droge zycia).
> To sie nie miesci w glowie, jak mozna....

Tak nawiasem, to w TV ostatnio mowili juz o stu tysiacach odszkodowania, a
nie o pieciu jak najpierw. Proponowalbym poczekac na wyrok sadu, a nie
oceniac
kobiete na podstawie tego, ze obciazyl ja jakis psychopata, a policjanci nie
potrafia od niej wydobyc spojnych zeznan (co akurat mnie nie dziwi). Ale
media
juz znalazly winnego (winna) i opinia publiczna juz "wie" co sadzic o
sprawie.

JGrabowski

--
Moja poczta jest zawsze ze mną - e-mail przez WWW - http://rubikon.pl

1. Data: 2001-01-26 13:15:52

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiaa wrote:

> [...]
> kierowala i ona zaplanowala).
> Jak myslicie czy taka osoba jest przy zdrowych zmyslach,

Czemu nie? Może być.

> Co taki delikwent-ka sobie mysli?
> Powod byl mianowicie taki, iz synek przeszkadzal im w ulozeniu sobie
> zycia (mieli dostac 5 tys. zl odszkodowania na nowa droge zycia).

Nie wiem. Równie dobrze nic nie myśli. Po prostu ma określoną
potrzebę i ją realizuje w taki sposób w jaki najlepiej potrafi.
W tym przypadku koleś po prostu potrzebował pieniędzy.
Ty, gdy jesteś głodny, to np. sięgasz do lodówki. I co wtedy
sobie myślisz? Pewnie nic szczególnego, albo o czymś zupełnie
innym. Masz po prostu określoną potrzebę i ją zaspokajasz
w dostępny ci sposób - taki jaki znasz.

> To sie nie miesci w glowie, jak mozna....

Ale w tym sęk, że może np. kogoś nie poddano przez cały jego
rozwój np. odpwiedniemu "treningowi" i jemu _mieści_się_.
A może za to, że mu się mieści w głowie odpowiada np. jego
somatyka. A może i jedno, i drugie tzn. i geny i środowisko?
--
Dariusz Laskowski
mailto:d...@p...pl

1. Data: 2001-01-26 13:17:17

Od: "Gwidon S. Naskrent" <r...@a...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Jan 2001, Kasiaa wrote:

> [...]
> Jak myslicie czy taka osoba jest przy zdrowych zmyslach, i jak ktos
> normalny? moze cos takigo zrobic!Co taki delikwent-ka sobie mysli?

Która osoba? Konkubent czy matka?

> Powod byl mianowicie taki, iz synek przeszkadzal im w ulozeniu sobie
> zycia (mieli dostac 5 tys. zl odszkodowania na nowa droge zycia).

Odszkodowania za co? Synek był ubezpieczony na życie, czy co? Jeśli tak,
to byli wyjątkowo naiwni.

> To sie nie miesci w glowie, jak mozna....

Za małą masz widać głowę :)

GSN

1. Data: 2001-01-26 15:21:36

Od: "GMP" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy to, ze ktos zostaje rodzicem jest rownoznaczne z jego wysokim morale i
postepowniem wedlug pewnych wartosci "ogolnoludzkich"???
guzik prawda...

dopoki dziecko w polsce bedzie traktowane jako "wlasnosc" rodzicow takie
sytuacje beda sie zdarzac, razem z przypadkami molestowania, bicia,
zaniedbywania...

kochanego, wyczekanego i szanowanego dziecka nikt nie zabije bez wzgledu na
swoja sytuacje zyciowa, konkubenta i szanse na przyszlosc..

gdyby gowniara 5 lat temu wiedziala cokolwiek na temat antykoncepcji
mielibysmy milsze tematy do dyskusji

gaga

1. Data: 2001-01-26 15:42:30

Od: "Gwidon S. Naskrent" <r...@a...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 Jan 2001, GMP wrote:

> dopoki dziecko w polsce bedzie traktowane jako "wlasnosc" rodzicow takie

Dziecko nie jest własnością rodziców - nie można go sprzedać, zastawić,
wydzierżawić... a tak bywało w wiekach średnich chociażby :-/

> sytuacje beda sie zdarzac, razem z przypadkami molestowania, bicia,
> zaniedbywania...

Będą się zdarzać w dowolnym modelu sprawowania władzy rodzicielskiej,
czy tego chcesz czy nie. Spaczeni rodzice byli, są i będą, a fakt że sporo
dzieci jest niechcianych tylko do tego dokłada.

> kochanego, wyczekanego i szanowanego dziecka nikt nie zabije bez wzgledu na
> swoja sytuacje zyciowa, konkubenta i szanse na przyszlosc..

Jw.

> gdyby gowniara 5 lat temu wiedziala cokolwiek na temat antykoncepcji
> mielibysmy milsze tematy do dyskusji

A jeśli np. nie chciała jej stosować z powodów religijnych? (tak, wiem że
to dziwne, ale religianci już tak mają, że pozornie błahe sprawy, jak
stosowanie antykoncepcji, wydają się im grzechem większym niż sprawy
poważniejsze, jak seks przed ślubem).

GSN

1. Data: 2001-01-26 15:47:19

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasiaa" <k...@p...com> napisał w wiadomości
> Witajcie,
>
> Slyszeliscie na pewno o zamordowanym 4 - letnim chlopcu Michalku
> wrzuconym do Wisly.

Czekalam kiedy ten temat sie pojawi.
SKĄD biora sie tacy ludzie(?!) ?
Eva

1. Data: 2001-01-26 17:02:26

Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DeStroyer" <z...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
media juz znalazly winnego (winna) i opinia publiczna juz "wie" co sadzic o

Dla ścisłości - dwóch psychopatów. Ona prawdopodobnie również miała głębokie
zaburzenia osobowości. Winnych jest tu zresztą więcej - przedszkolanka,
która wydała dziecko dwóm obcym facetom, nie fatygując się nawet, aby
sprawdzić ich tozszmość, ojciec, krewni małego. Ale skoro bezpośredni
zabójcy już siedzą, dziwne jest ukrywanie przed opinią publiczną faktów.
Matka dziecka trafi zapewne na obserwację sądowo-psychiatryczną tak, jak ci
dwaj i mają nawet szanse na orzeczenie zmniejszonej poczytalności, co
prowadzi do złagodzenia kary. Zbrodnia wyjątkowo odrażająca, ale jak
najbardziej normalna.
Dorrit

1. Data: 2001-01-26 19:29:01

Od: "GMP" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziecko nie jest własnością rodziców - nie można go sprzedać, zastawić,
> wydzierżawić... a tak bywało w wiekach średnich chociażby :-/
jasne, ze nie.
jest podmiotem! niestety w glowach niektorych rodzicow ciagle panuje
glebokie sredniowiecze

> Będą się zdarzać w dowolnym modelu sprawowania władzy rodzicielskiej,
jasne, zawsze znajda sie czarne owce
zgodzisz sie chyba jednak, ze model rodzicielstwa - samo okreslenie wladza
rodzicielska - w polsce sprzyja takim zachopwaniom: spoleczne przyzwolenie
na bicie na przyklad

> to dziwne, ale religianci już tak mają, że pozornie błahe sprawy, jak
> stosowanie antykoncepcji, wydają się im grzechem większym niż sprawy
> poważniejsze, jak seks przed ślubem)
rece opadaja.... i to niezaleznie od modelu rodzicielstwa

gaga

1. Data: 2001-01-26 19:34:52

Od: "grEGOr" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasiaa" <k...@p...com> napisał w wiadomości
> Witajcie,
>
> Slyszeliscie na pewno o zamordowanym 4 - letnim chlopcu Michalku
> wrzuconym do Wisly...

Slyszalam i powiem, że choc nie potrafie z psychologicznego punktu widzenia
wyjasnic tego rodzaju postepowania( poniewz nie jestem psychologiem)
to jako matka dwojga dzieci- w glowie mi sie to zupelnie nie miesci.
-luc

Prace dyplomowe, semestralne
literatura o nałogach - hazardzie
Psychologia-studia