Psychologia-studia

1. Data: 2001-01-25 20:38:59

Temat: Psychologia-studia
Od: Łukasz <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich,
Czy ktos z was ma moze jakies informacje dotyczace zaocznych studiow na kierunku
psychologia. Wiem ze we Wroclawiu sa tylko wieczorowe. Mnie jednak interesuja tylko
zaoczne - czy jest cos takiego?

Dziek za wszelkie informacje
Lukasz

1. Data: 2001-01-25 22:47:04

Temat: Re: Psychologia-studia
Od: "Neuron" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest cos takiego
Ale tylko w Warszawie wiem jesli interesuje
Pozdrawiam

1. Data: 2001-01-26 11:49:55

Od: "Agnieszka Linkiewicz" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz" <l...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Na UW nie ma zaocznych

1. Data: 2001-01-26 17:00:37

Od: "Paker" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

SWPS (Warszawa)

--
A. S.
ICQ: 93514181

1. Data: 2001-01-26 23:25:10

Od: "Mr Baalberith" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

sa w Bydgoszczy i jesze w jakims tam miescie, ale nie pamietam

pozdr.
rsn

1. Data: 2001-01-28 21:47:11

Temat: HTML [było: "Re: Psychologia-studia"]
Od: "Mirek Z..." <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

HTML...
Pożal się Boże...
3kB zamiast 1kB...

--
Trzymajcie się ciepło i poręczy!
Mirek Z...

1. Data: 2001-04-04 20:04:06

Od: "Kondor" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

łukaszu, ja aktualnie kończę psychologię w poznaniu nota bene dzienne! Niestety z
tego co sie orientuję zaocznej psychologii nie ma raczej nigdzie, jedynie jest
wieczorowa. U mnie na uniwerku psychologia wieczorowa jest dopiero od 5 lat, tak
więc podejrzewam że musiałoby minąc troszeczkę czasu jeszcze zanim utworzą zaoczną.
Ale i taknie sądzę ż4eby zrobili zaoczne studia psychologiczne!
Kondor

1. Data: 2001-04-05 07:06:32

Od: "stm" <s...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kierunku psychologia. Wiem ze we >Wroclawiu sa tylko wieczorowe. Mnie jednak
interesuja tylko zaoczne - czy jest cos takiego?

Uniwersytet Kardynala Wyszynskiego w Warszawie
http://www.uksw.edu.pl

pozdr
Marek

1. Data: 2001-04-06 13:49:59

Od: "iza" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyzsza Szkola Psychologii Społecznej
Tel. 022 669 22 63

stm napisał(a) w wiadomości: <9ah5nb$lrn$1@sunsite.icm.edu.pl>...

1. Data: 2001-05-10 14:13:10

Od: "aga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Łukasz" <l...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> kierunku psychologia. Wiem ze we >Wroclawiu sa tylko wieczorowe. Mnie
jednak
> interesuja tylko zaoczne - czy jest cos takiego?

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
www.swps.edu.pl

pozdrawiam

aga