Re: Motywacja

From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: Motywacja
Date: Tue, 09 Sep 2003 23:55:03 +0200

Kłaniam się, dnia wto 9. września 2003 14:40 ktoś podpisujący się jako
Grendel napisał(a):

> no cóż... jeśli musisz, to niestety - jakiś zamordyzm musisz wprowadzić

No niestety, ale do tego to ja się akurat nie nadaję. Czuję się wtedy jak
gestapowiec :-( Jak patrzę na kolegów-nauczycieli, to wydają mi się
wrednymi ludźmi. I pomału zaczynam rozumieć, że bez tego zginą, ale wciąż
ja nie potrafię.

> Ja ostrzegłem dziś moje pierwszaki i może choć trochę otrzeźwieją.

BTW: Nie odpisujesz na moje prywatne listy :-( Odezwij się, proszę.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.