Motywacja

21. Data: 2003-09-10 13:14:38

Temat: Re: Motywacja (długie)
Od: "RomanG" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jonasz <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> od lat mam nauczycielstwo w rodzinie, sąsiedztwie,
> na grupach dyskusyjnych, a nawet ;-) w pracy.

W pracy to już naprawdę przesada.
;-)))

--
Prawa ucznia - tak, ale obowiązki przede wszystkim.
Odwiedź moje forum:

22. Data: 2003-09-10 13:49:52

Temat: Re: Motywacja
Od: "bAnan" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grendel wrote:
> tfu! miałem na myśli "bez komputerów". Informa bez kompów ;-)

uuu...jezeli to nie chwilowe "trudnosci techniczne" to wspolczuje

> I inf (liceum profilowane, profil: zarządzanie informacją)

moze cos z programu dla LO - DKOS-5002/33/03 sie nada:
- Algorytmika + ewent. pseudojezyk (kilkanascie godzin lekcyjnych) - dobrze
to zrobic przed programowaniem
- reprezentacja danych w komputerze (4-6 h) (systemy binarne,
heksadecymalne, konwersje itd.)

takie lekcje sa jednak nieciekawe dla uczniow i stosunkowo meczace dla
nauczyciela

> ja mam przez chwię jeszcze jeden - klasa wściekle domaga się wyjazdu
> na wycieczkę ;)...

ktora klasa jesli mozna zapytac? czyzby pierwsza "z biegu" tak naciskala ;)

--
pozdro, bAnan

23. Data: 2003-09-10 16:41:01

Od: Grendel <n...@b...to.usenet> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Sep 2003 15:49:52 +0200, bAnan wrote:

> uuu...jezeli to nie chwilowe "trudnosci techniczne" to wspolczuje

ta klasa akurat ma w tygodniu 4x informa + 2x technologie informacyjne.

> takie lekcje sa jednak nieciekawe dla uczniow i stosunkowo meczace dla
> nauczyciela

dziś im zrobiłem netykietę i ustaliłem, że za jej łamanie dostaną pałę ;-)
już obmyślam zadanie dla nich podobnie jak ostatnio z wyszukiwania
informacji....

> ktora klasa jesli mozna zapytac? czyzby pierwsza "z biegu" tak naciskala ;)

no ;-)... Są dwie dziewczyny, których pęd do integrowania się, trochę mnie
przeraża ;-)))

--
Grendel

24. Data: 2003-09-17 11:29:18

Od: <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Najlepsza jest metoda kija i marchewki
lepsza jest kija
1111111
zobacz statut szkoły (wso)
uczniowie nie będą się uczyć mając świadomość, że zdadzą na 2
jeżeli masz czas w sierpniu na poprawki stosuj metodę "młota"
kiedyś byłem "dobrym nauczycielem", za ocenę dst. uczniowie ... , że inni
mają dobry.
teraz cieszą się, i są wdzięczni jak dostaną 2. po latach kłaniają się w
pół, bo dzięki temu radzą sobie na studiach.
dla nich dobry nauczyciel nie jest autorytetem
gorąco radze
jeżeli chcesz pozostać w tym zawodzie, i nie osiwieć przed trzydziestką
ps. ucze w klasach zasadniczych i profilowany (klasy po 30-38)(pani minister
nie wie do tej pory, że takie istnieją)

awans->mianowany
Jakie czasopisma/materialy do matury 2004.
faq grupy pl.soc.edukacja
rozkłady
Euro plus +