Może ktoś mi pomoże?

1. Data: 2004-09-17 14:25:12

Temat: Może ktoś mi pomoże?
Od: "Żenia" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Przyszło mi do głowy, że ktoś może będzie w stanie mi pomóc bo na
dermatologa za bardzo nie mogę liczyć. Dostałam odpowiedż, że taka moja
uroda. Ale na temat. Na policzkach oprócz popękanych naczynek mam także
mnóstwo drobnych krosteczek. Właściwie to nie są krostki tylko takie grudki,
kaszka - nie wiem jak to nazwać (dermatolog też nie wie). Znajdują się
dokładnie w tych miejscach gdzie mam zaczerwienienia i widoczne naczynka.
Dodam, że mam w tych miejscach raczej suchą skóre. Może ktoś będzie bardziej
zorientowany w czym problem niż ja. Pozdrawiam. Żenia.

1. Data: 2004-09-17 14:36:05

Temat: Re: Może ktoś mi pomoże?
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

idź do innego dermatologa i zapytaj go o trądzik różowaty (=rosacea).

1. Data: 2004-09-17 14:48:36

Od: "Żenia" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> idź do innego dermatologa i zapytaj go o trądzik różowaty (=rosacea).
>
> Trądzik różowaty? Myślałam, że są to ropne krostki i tylko na nosie.
Kiedyś o tym czytałam i doszłam do wniosku, że mnie to nie dotyczy.

1. Data: 2004-09-17 15:08:23

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie ropne, lecz grudki i nie na nosie, lecz gł. na policzkach (ale na nosie
też) i ogólnie na obszarach zaczerwienionych. jeśli do tego dochodzi
wrażliwość skóry to jest wyjątkowo duża szansa na rosacea, jeśli wrażliwosć
jest w normie, to można podejrzewać pre-rosacea.
PS. to tylko takie gdybanie, równie dobrze mozesz mieć prosaki czy alergie
pokarmową. ale rosacea jest bardzo upierdliwa i lepiej ja wykluczyć niz
później się z nia użerać pół życia.

1. Data: 2004-09-17 15:52:22

Od: "Izka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Żenia" <z...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
bardziej
> zorientowany w czym problem niż ja. Pozdrawiam. Żenia.

A nie masz moze takiej samej wysypki w innych miejscach? Na przyklad na
ramionach, brzuchu? Jesli tak, to moze jest to rogowacenie mieszkowe. Jest
to juz w genach i raczej sie tego nie usunie, zazwyczaj znikaja same z
biegiem lat. Ja to mam rowniez na twarzy, ale ja z natury mam rumience, wiec
nie wiem czy to to samo.

1. Data: 2004-09-17 16:56:24

Od: "Żenia" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-09-17 17:09:55

Od: "Izka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Jesli tak, to raczej nic sie nie da na to poradzic :)
Dermatolog polecil mi jakies tluste kremy i masci, ale one niewiele pomogly.
Dobre nawilzenie oczywiscie jest tu bardzo wazne, sprawia, ze krostki sa
mniej widoczne, ale nie znikna calkowicie.
Poza tym zauwazylam, ze mam po tych krostkach male przebarwienia na twarzy.
Nie sa jakies widoczne, ale skora nie jest jednolita.
No i peeling. Ja uzywam dwa razy w tygodniu.
Chyba trzeba po prostu sie przyzwyczaic i maskowac :(

1. Data: 2004-09-17 20:31:30

Od: "Żenia" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdrawiam
> Jeśli chodzi o przebarwienia to nie zauważyłam, żeby jakieś mi się
zrobiły, a mam te niby krostki co najmniej od 10 lat. Peeling to tylko
enzymatyczny, ze względu na naczynka ale na niewiele się zdaje. A
maskowanie? Choćby niewiadomo jak się przypudrować to i tak widać. Chyba
pozostało mi się z tym pogodzić. Pozdrawiam. Żenia.

1. Data: 2004-09-18 10:00:18

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-17 16:25, Użytkownik Żenia napisał:

> [...]
> Dodam, że mam w tych miejscach raczej suchą skóre. Może ktoś będzie bardziej

zmienic dermatologa, ten jest albo niedouczony albo ma w d... pacjentow.
Jak to nie wie co to jest???

Patałach !

konturówka do powiek
allegro, oryginalność kosmetyków