"Może mieć wszystko, więc nic jej nie kręci."

41. Data: 2011-03-25 13:28:46

Temat: Re: "Moze miec wszystko, wiec nic jej nie kreci."
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
news:585250a4-9faa-44fd-bb1f-7162555d7256@a21g2000pr
j.googlegroups.com...
On 25 Mar, 11:58, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

>Reagowanie na rzeczywistosc z sekundowa precyzja to
>po prostu nadazanie za zmianami tejze rzeczywistosci.
>Tak?
>I trafianie w te zmiany na tyle, by nie zostac w tyle, to raz,
>a takze, by nie za bardzo odstawac.
>Wybor _innej_ opcji, czyli wedrowka swoim tempem oraz
>nieakceptowanie fragmentow wspomnianej rzeczywistosci
>moze skutkowac,w krancowej formie, nawet spolecznym
>ostracyzmem. Wiec, trzeba byc tego swiadomym.

Moze jakis przyklad? Bo ja dalej widze tylko maslo maslane.

Szybkie reagowanie i dostosowywanie sie do zmian to jest jednen z
najwyzszych skillsow jaki czlowiekowi daje podwyzszona jakosc zycia, ale nie
wiem czy Tobie o to samo chodzi. I nie bardzo chwytam - czy tutaj (w
dyskusji) ktos ma watpliwosci co do wartosci tej sprawnosci?

42. Data: 2011-03-25 14:46:22

Temat: Re: "Może mieć wszystko, więc nic jej nie kręci."
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bohater artykułu ma 30 lat, 10-letnią córkę, wygląda jak dresik,
spogląda jak dresik, a o sobie m.in. mówi tak:

<<... Początkowo hip-hop był w Polsce domeną dzieciaków
z zamożnych rodzin [...] Pochodzę z artystycznej rodziny [...]
"Mam kaptur na głowie i czuję się okej, czuję się lżej, bo świata
widzę mniej, hej" - Ja ten styl podłapałem. [Chociaż] nie było
jeszcze wtedy mowy o ławkach i blokach [...] to także mój świat...>>
itd... itp...

... zaś o współczesnych nastolatkach co zupełnie innego:

<<... Kiedyś stoję pod Kamieniołomami (modnym wśród zamożnej
młodzieży klubem), a wokół pojawia się mnóstwo ładnych dzieciaków
ze starannie zaczesanymi grzywkami, okularami zerówkami i spodniami
w panterkę. Stoją, palą fajki, dzwonią do znajomych wewnątrz, żeby
ich wpuścili. [...]
A najśmieszniejsze jest to, że te imprezy, o które toczy się bój,
są strasznie słabiutkie. Kolejka po piwo, ktoś tam tupie nogą w rytm
muzyki r'n'b, inny UDAJE HIPHOPOWCA. Tyle że można z nich
wrzucić przez komórkę zdjęcie na Facebook i czekać na komentarze:
'Wow, szkoda, że mnie tam nie ma'...>>

<<... Pana bohater ma wszystko, czego może sobie życzyć nastolatek,
ale wciąż jest straszliwie zagubiony.
[...] to dziko spragniony buntu chłopak, który nie ma się przeciw czemu
buntować. [...] Paradoksalnie, pragnie cierpieć, aby odzyskać kontakt
z rzeczywistością. Myślę, że to charakteryzuje całe jego pokolenie.
[...] na tych dzieciakach mało co jest w stanie zrobić wrażenie.
Zalała ich fala nudy...>>

To ja się pytam: co JEMU [kurwa] np do tego, że ktoś woli "UDAWAĆ"
hiphopowca na "cienkiej" imprezie w klubie, zamiast nim "BYĆ"?
Jakiś popaprany Idiota.
IMHO.
W dodatku sączy se piwo w ciągu dnia w domu przy dziecku.
Mam nadzieję, że chociaż "palić fajki" wychodzi na zewnątrz.

XLo, XLo!
Czy ten Pan chodzi może z tobą do tego samego kościuła, czy cuś?
O co chodzi w ogóle...?

--
CB

[...]
http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,53668,9
239331,Mloda_skora.html

43. Data: 2011-03-25 15:02:41

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-24 18:21, Ikselka pisze:

> Skrajnym tego przykładem była masakra w Colombine. Jedna z dziewczyn z
> klasy chłopaka, który wparował do szkoły z karabinem, zapytana, czemu to
> zrobił, odpowiedziała: 'Chyba po prostu z braku wrażeń'.

Ooo, to ten sam powód dla którego używasz usenetu :)

--
Lemuria

http://krotkaseria.blox.pl
http://www.youtube.com/user/BlueszczBand

44. Data: 2011-03-25 15:45:30

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" napisał w wiadomości grup
.pl...

> [...]

> zrobił, odpowiedziała: 'Chyba po prostu z braku wrażeń'.

Ooo, to ten sam powód dla którego używasz usenetu :)

======
I- jak widać- bez niej byś nie używała usenetu:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

45. Data: 2011-03-25 16:00:45

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Mar, 14:28, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

> Moze jakis przyklad? Bo ja dalej widze tylko maslo maslane.

Wybor innej opcji, czyli przede wszystkim
niezgoda na uniformizację.
Pod KAZDYM wzgledem.

46. Data: 2011-03-25 16:20:17

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
l.googlegroups.com...
On 25 Mar, 14:28, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

>Wybor innej opcji, czyli przede wszystkim
>niezgoda na uniformizację.
>Pod KAZDYM wzgledem.

Nierealne.

47. Data: 2011-03-25 17:38:32

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Mar, 17:20, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com>
> Nierealne.

Calkowita, oczywiscie nierealna, chociazby
ze wzgledu na ilosc ludzi i prawdopodobienstwo
wystepowania powtarzajacych sie zjawisk.

Ale wyindywidualizowanie sie z tak zwanego
rozentuzjazmowanego tlumu jest bardzo
ciekawym doznaniem.

(dopoki nie zadziobia ;)

48. Data: 2011-03-25 18:59:00

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...

> [...]
> ze wzgledu na ilosc ludzi i prawdopodobienstwo
> wystepowania powtarzajacych sie zjawisk.
>
> Ale wyindywidualizowanie sie z tak zwanego

Wyindywidualizowywanie dla samego wyindywidualizowywania to po prostu jakas
forma zmanierowania. Natomiast nieprzejmowanie sie gustami wiekszosci to nie
jest jakas rzadkosc, pod warunkiem, ze sie jakis gust ma. No ale sie go nie
ma to po co?

49. Data: 2011-03-25 19:52:21

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Reagowanie na rzeczywistosc z sekundowa precyzja" w języku
bohatera wywiadu to prawdopodobnie m.in.: dbałość o nowy modny
model telefonu komórkowego, nowy "topowy" filmik na YT, nowa
gra komputerowa, nowy kolor lakieru do paznokci, nowy ciuch,
nowa impreza w modnym klubie, nowa fota do FB... itd...

BTW czasem przypadkiem trafiam na blogi młodych ludzi i przegladam
niektóre wpisy ich autorów, prawdopodobnie zamkniętych pod pewnym
psychologicznym kloszem nastolatków, którzy opisują to co widzą
wokoło w kontrapunkcie lub opozycji wobec własnej osoby.
Te blogi są czytane (i komentowane) przez innych nastolatków, co
daje z kolei wyobrażenie jak prezentowane spojrzenie, lub zagadnienie
z wpisu jest ważkie dla innych.
Itd...
I chciałbym powiedzieć, że to nie jest tak, że "wszystcy" młodzi
ludzie cierpią dziś na "syndrom plastikowego mózgu", a ich głównym
atrybutami są bluza z napisami i z kapturkiem, puszka piwa, oraz
prezerwatywa... itp.

Myśle też że ten bohater artykułu jest przypadkowym świadkiem
określonych zmian zachodzących w świecie młodych ludzi,
skoncentrowanym na jakiejś jego zdaniem "topowej frakcji",
lecz świadkiem starającym się opisywać ten świat (lokalny
mikro-świat) przez pryzmat własnej nieprzytomności, w oparciu
o aparat percepcyjny wyposazony w nieproporcjonalnie
(nieharmonijnie) rozwiniete sensory [emocjonalne], osobiście,
nieadekwatnie, niereportersko... itd... "artystycznie".

Zawsze w świecie młodych ludzi istniały "topowe frakcje": tak
samo kiedyś i tak samo jest dzisiaj.
Jednak uogólnianie zjawisk zauważalnych w świecie młodzieży
_reagującej na mody z sekundową precyzją_ jest... mało
reprezentatywne.

To tak samo jakby oceniać młodzież przez pryzmat filmu
"Galerianki" (oglądałem ze 20 minut i wymiękłem - uprzedzam)
- nie ma to żadnego IMHO sensu.

--
CB

50. Data: 2011-03-25 21:02:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Mar 2011 03:03:41 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> Sama je tu wprowadzilas.
> Nie pyszcz wiec teraz, ze ktos nimi szarpie.

Nie pyszcz. Bo wprowadzę Twoje.

Eugenika współczesna
alleluja
List z Polski.
Radio Żelaza - Własność intelektualna
Czytelnictwo upada, bo książki są drogie