Może niektórzy rozważą

11. Data: 2008-08-06 10:10:01

Temat: Re: Może niektórzy rozważą
Od: "Chiron" <eleuzis@no_spam.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don Gavreone" <s...@l...po> napisał w wiadomości
news:g7bq7f$vnj$1@news.onet.pl...
> Chiron<eleuzis@no_spam.polbox.com>

> Następny? :)

No cóż- ciekawy argument. A masz inne?:-)

Chiron

12. Data: 2008-08-06 10:38:28

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> obowiązek ustalenia jednego miejsca zamieszkania dziecka po
> rozwodzie jego rodziców zamykają drogę do wprowadzenia opieki
> naprzemiennej do polskiego systemu prawnego.

Co ciekawe, prawo podatkowe jest bardziej elastyczne, bo już
istniejąca ulga dzieckowa przysługuje obojgu rozwiedzionym rodzicom w
wysokości proporcjonalnej do czasu, przez jaki dziecko zamieszkiwało u
każdego z nich. Znaczy, cofamy się...

--
Pozdrawiam - Aicha

13. Data: 2008-08-06 13:49:38

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Sie, 09:12, "Don Gavreone" <s...@l...po> wrote:
> http://passent.blog.polityka.pl/?p=469

Kto czytuje pajaca?

14. Data: 2008-08-07 17:08:32

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> będzie, że matką jest tylko kobieta, która urodziła dziecko (tak się
> Polska przygotowuje do "wynajmowania brzuchów") oraz że ojcem jest
> tylko małżonek (tak się Polska przygotowuje regulacji do in vitro).
> Oraz (co znalazłam na www.wstroneojca) Proponowane zmiany utrzymując
> obowiązek ustalenia jednego miejsca zamieszkania dziecka po rozwodzie
> jego rodziców zamykają drogę do wprowadzenia opieki naprzemiennej do
> polskiego systemu prawnego. Projekt nie wprowadza również zaostrzenia
> sankcji za utrudnianie kontaktu dziecka z jednym z rodziców.

A chciałaś w sejmie światłe umysły? Może kilkoro by się znalazło, ale ta
ciemna masa bez solidnego prawniczego wykształcenia - jak patrze na Brata to
jakbym widział starych partyjnych po WUMLu, tyle w nim wiedzy - kto to ma
robić, kto ma myśleć, jak jedyne na co ich stać to pielęgnowanie własnych
fobii i nieprzemyślanych przekonań...

Pzdr
Paweł

15. Data: 2008-08-07 17:09:43

Temat: Re: Moze niektórzy rozwaza
Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisal w wiadomosci
b.googlegroups.com...

> Kto czytuje pajaca?

Ja wlasnie przeczytalem, ale juz idziesz do saka razem z innymi
skaefowanymi... jeden pajac na ekranie mniej...

Pawel

16. Data: 2008-08-07 18:12:32

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sie, 19:09, "bazyli4" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> Ja wlasnie przeczytalem, ale juz idziesz do saka razem z innymi
> skaefowanymi... jeden pajac na ekranie mniej...

He..he, zrób sobie baranka, a później już nie trolluj.

dno
...tu...
Internet
kto ci włożył cebe?