A Sky'a jak nie ma, tak nie ma...

1. Data: 2008-08-06 23:46:15

Temat: A Sky'a jak nie ma, tak nie ma...
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio był w grupach chyba 22 czerwca. Jakoś łyso tu bez niego, co i
kto by o nim nie sądził. Hmmm...
Może tu funkcjonuje pod innym nickiem, ale jakos nie widzę kandydata.
Mam nadzieję, że nic Ci nie jest, Skajku. Pozdrawiam.

2. Data: 2008-08-07 09:38:54

Temat: Re: A Sky'a jak nie ma, tak nie ma...
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<i...@g...pl>
.googlegroups.com

> [...]
> Może tu funkcjonuje pod innym nickiem, ale jakos nie widzę kandydata.
> Mam nadzieję, że nic Ci nie jest, Skajku. Pozdrawiam.

Komuś jeszcze brakuje?

Don

3. Data: 2008-08-07 10:37:58

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> Komuś jeszcze brakuje?

http://www.youtube.com/watch?v=TXsyjILep5k

:)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

4. Data: 2008-08-07 14:55:35

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> http://www.youtube.com/watch?v=TXsyjILep5k
> :)

Nie rozumiem tylko po cholerę wdedy kładli asfalt pod końskie kopyta.

michał

5. Data: 2008-08-07 14:56:56

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Nie rozumiem tylko po cholerę wdedy kładli asfalt pod końskie kopyta.

żeby konie wesoło tuptali :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

6. Data: 2008-08-07 15:19:13