He...he

1. Data: 2008-08-07 04:17:39

Temat: He...he
Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

I znowu przysłano mi propozycję zbadania mojego IQsia!!! :-P))))
Pewnie po tym, jak ktoś mędził o turbinie Tesli, a ja zaproponowałem
cewkę Archimedesa...
Co prawda lepiej byłoby, gdybym napisał zwojnica Archimedesa.
To były reperkusje polskiego wydania książki o patentach Mikołaja
Tesli.
Tematem były pompy.

2. Data: 2008-08-07 11:30:10

Temat: Re: He...he
Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sie, 06:17, Panslavista <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> Co prawda lepiej byłoby, gdybym napisał zwojnica Archimedesa.
> To były reperkusje polskiego wydania książki o patentach Mikołaja

http://www.zigzag.pl/jmte/Tesla.htm#Z%20ostatniej%20
chwili

A Sky'a jak nie ma, tak nie ma...
Może niektórzy rozważą