Moze sie ktos podzielic konspektami z angielskiego?

1. Data: 2004-06-06 08:44:12

Temat: Moze sie ktos podzielic konspektami z angielskiego?
Od: "lukas3339" <l...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jestem nauczycielem stazysta i niestety musze pisac jak wiecie konspekty.
Czy ktos moglby mnie poratowac gotowcami bo juz kota dostaje. Mam napisane
paredziesiat ale mam tyle zajec ze czasu nie starcza wiec gdyby ktos mial i
zechcial poratowac to bede bardzo wdzieczny. Interesuja mnie konspekty do
Lifelines Pre-intermediate, Headway Pre-intermediate, Matrix Intermediate,
English File 1 ale jesli ktos ma do innych podrecznikow to tez bym poprosil
najwyzej nie skorzystam albo przerobie.
Z gory dziekuje
Lukasz

2. Data: 2004-06-06 16:47:35

Od: "monia" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorki ale po co ci tyle konspektow? Ja w zeszlym roku bylam
stazystaka.mialam okolo 3 lub 4 konspekty na miesiac. i straczylo. to nie
chodzi o to aby jak najgrubsza teczke nmiec. Pogadaj z opiekunem ile ci
potrzeba konspektow, od ilu komisja nie bedzie sie czepiac.
pozdrawiam i zycze powodzenia

[FREE] skrypty
Procedura stażu
Dyplomy