Moze troche [OT]... prosba o POMOC

1. Data: 2003-02-11 11:45:35

Temat: Moze troche [OT]... prosba o POMOC
Od: "Ja" <j...@p...NO_SPAM.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
W imieniu sasiadki bardzo prosze o pomoc:
Chodzi o znalezienie "namiarow" na fundacje,
które:
- wspierają lub pomagaja dzieciom
z przepuklina rdzeniowo-mozgowa;
- wspieraja operacje kregoslupa
( korekty pionizacji )
- wspieraja operacje neurochirurgiczne
i plastyczne dzieci z takimi schorzeniami.

Dziecko ( 8 lat ) ma niedowlad nogi i wymaga kilku kosztownych
operacji. Musi tez miec wykonany rezonans
magnetyczny w Krakowie - a rodzina nie ma
pieniedzy na ten zabieg...

Prosze tylko o informacje - moze ktos wie ?
czy jakas fundacja moglaby chociaz troche wspomoc
finansowo te rodzine... adres, strona internetowa ?
Ja zupelnie nie jestem zorientowana w tej kwestii.

Wpisalam w googla slowko "fundacja" i znalazlo mi tyle
stron, ze sie zalamalam... :( no i nie jestem w stanie
wybrac niczego sensownego.

Jesli ktos zna taka fundacje, to prosze o maila
na adres: j...@p...onet.pl

Pozdrawiam.
JaDwiga

PS. Przepraszam za crosspost

2. Data: 2003-02-11 12:19:22

Temat: Re: Moze troche [OT]... prosba o POMOC
Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.polsat.com.pl/fundacja

- pomagają takim właśnie dzieciom

Ale ja pisałabym też do wszystkich możliwych fundacji.
Danka

3. Data: 2003-02-11 12:25:51

Od: "Ja" <j...@p...NO_SPAM.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danka" <d...@p...onet.pl>
> www.polsat.com.pl/fundacja
>
> - pomagają takim właśnie dzieciom
>
> Ale ja pisałabym też do wszystkich możliwych fundacji.
> Danka

Pieknie dziekuje !! :)

Pozdrawiam
JaDwiga

4. Data: 2003-02-11 12:46:24

Od: Jarek Spirydowicz <j...@s...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <b2ao1a$6qk$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"Ja" <j...@p...NO_SPAM.onet.pl> wrote:

> Wpisalam w googla slowko "fundacja" i znalazlo mi tyle
> stron, ze sie zalamalam... :( no i nie jestem w stanie
> wybrac niczego sensownego.

Wpisz "fundacja rdzeniową" - zrobi się z tego kilkanaście, większość
sensowna.

Jarek
To moje prywatne wypowiedzi, nie w imieniu firmy.

5. Data: 2003-02-11 13:04:08

Od: "Ja" <j...@p...NO_SPAM.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Spirydowicz" napisał

> Wpisz "fundacja rdzeniową" - zrobi się z tego kilkanaście, większość
> sensowna.

Bardzo dziękuję !! Przynajmniej mam mniej
stron do obejrzenia. I cos juz wydrukowalam...
Czekam na nastepne rady i adresy ;)

Pozdrawiam i dziekuje w imieniu tego dzieciaka...
JaDwiga

pielektazja
pigulki antykoncepcyjne
info o zespole jelita wrazliwego
epilepsja - pytanko
dermatolog w Krakowie-czy ktos moze polecic?