Re: Mózg

Data: 2018-12-29 01:04:45
Temat: Re: Mózg
Od: j...@o...pl

W dniu niedziela, 23 grudnia 2018 09:05:15 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Ja na Księżycu też nie byłam, a wiem, co to :/))

> Ba.

> Narkotyki to zło. Czasem jednak ulga - dla chorych.
> --
> XL Wołynia nie zapomnimy!
> https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

więcej ikselkuś; to jedna z najpotrzebniejszych światu roślin,
aczkolwiek nie do złego celu, ale też poza lecznictwem,
o którym wspomniałaś, też do energetyki przykładowo;
tym nie mniej nagonka nagonką, bo jak tu opatentować coś,
co jest naturalnie wytwarzane?
to tak jak z tą amigdaliną zawartą w pestkach moreli,
która skutecznie zwalcza raka, i głupimi "naukowymi" wywodami na jej temat.

pozdrawiam Cię mądra kobieto,
jacek