Mózg

1. Data: 2018-12-06 23:48:43

Temat: Mózg
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Profanacja - Mózg

https://youtu.be/FRd1n2wGVsE

Cały dzień gonił mnie jakiś mały, szary stwór,
cały dzień mówił mi, że mam wziąć go, że jest mój,
mówił, że przysyła go ewolucja właśnie do mnie,
jako mózg przedstawił się - słuchaj, ja chcę żyć spokojnie
Odejdź stąd!

Widzisz, mózg, odpieprz się, my cię nie potrzebujemy,
mamy auta, mamy rząd, śpimy, jemy, pracujemy
a za takie coś jak ty można łatwo dostać w skórę -
my żyjemy tu szczęśliwie, nikt cię tu nie potrzebuje.
Odejdź stąd!
Odejdź stąd!

Jedno hasło łączy nas: "ewolucja niech poczeka",
mamy czas, jeszcze czas, by zamienić się w człowieka.

2. Data: 2018-12-07 11:54:42

Temat: Re: Mózg
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> [...]
> Odejdź stąd!
>
> Jedno hasło łączy nas: "ewolucja niech poczeka",
> mamy czas, jeszcze czas, by zamienić się w człowieka.

Gandzia?
:-)

--
XL

3. Data: 2018-12-08 10:47:30

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-06 o 23:48, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Profanacja - Mózg

Profanacja - Tzw. Nauka.

4. Data: 2018-12-08 21:20:57

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 6 grudnia 2018 23:48:44 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]
> Odejdź stąd!
>
> Jedno hasło łączy nas: "ewolucja niech poczeka",
> mamy czas, jeszcze czas, by zamienić się w człowieka.

piękny, choć może nie z górnych lotów, i mądry wiersz, Jakubie.
czas, by zamienić się w człowieka, mamy tylko taki, kiedy ludźmi jesteśmy.

człowiek, brzmi dumnie, we wszystkich wymiarach.
natomiast ludź, czy ludzkość, ma całkowicie inne zabarwienie.

jacek

5. Data: 2018-12-08 21:44:35

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 7 grudnia 2018 11:55:02 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Gandzia?
> :-)
>
> --
> XL

coś, z czym się nie utożsamiasz, musisz od razu Indirą nazywać?:)

6. Data: 2018-12-09 09:15:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> coś, z czym się nie utożsamiasz, musisz od razu Indirą nazywać?:)

Jaka tam Indira.
Maryśka!
Jakub miał chwilowy odjazd, no to pytam. Nie wiesz, co to jest gandzia??
:-))

https://www.miejski.pl/slowo-Gandzia
I Oddział Zamkniety - piosenka:
https://youtu.be/LOKFCWiekN4

--
XL

7. Data: 2018-12-09 15:58:06

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 8 grudnia 2018 21:20:58 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
>
> człowiek, brzmi dumnie, we wszystkich wymiarach.
> natomiast ludź, czy ludzkość, ma całkowicie inne zabarwienie.

To nie moje tylko tekst kawałka punk-rockowego z linku.
Ponieważ słowa się spodobały, więc wrzuciłem.

Rozumiem doskonale różnicę gatunkową ludź a człowiek.
Ludź (bashar) czyli NPC naszego Matrixa pochodzi od małpiszona, natomiast
człowiek (insan) posiadający prawdziwie człowieczy umysł stanowi emanację sfer
niewidzialnych, znacznie bardziej oświeconych od tego, co się na planecie
Ziemia rutynowo znajduje.

Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.
Cos o jezykach (2)
Telewizja p[okazała...
Cos o jezykach (1)
Molestowanie religijne