Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.

1. Data: 2018-12-06 16:29:05

Temat: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Chcą odwołania ambasador Mosbacher z Polski.

https://wpolityce.pl/polityka/424403-chca-odwolania-
ambasador-mosbacher-z-polski

Petycja w tej sprawie na stronie Białego Domu pod adresem:

https://petitions.whitehouse.gov/petition/immediate-
dismissal-us-ambassador-republic-poland-georgette-mo
shbacher-her-function

jacek

2. Data: 2018-12-10 15:30:09

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 06.12.18 um 16:29 schrieb j...@o...pl:

> [...]
>
> https://petitions.whitehouse.gov/petition/immediate-
dismissal-us-ambassador-republic-poland-georgette-mo

Dobre! Moga pisac na Berdyczow. Zanim zbiora brakujace 97 tysiecy zmieni
sie paru prezydentow, Ms. Mosbacher przejdzie na emeryture, a szefow
departamentu stanu nikt nie spamieta.
Btw. Przyszla juz odpowiedz na pytanie o przechwycone rozmowy z tutki?

--
saluto
Silvio Balconetti

3. Data: 2018-12-11 01:14:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
>
> https://petitions.whitehouse.gov/petition/immediate-
dismissal-us-ambassador-republic-poland-georgette-mo

Podpisana.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

4. Data: 2018-12-11 01:39:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
>
> https://petitions.whitehouse.gov/petition/immediate-
dismissal-us-ambassador-republic-poland-georgette-mo

Podałam na grupę RN na FB - uzbieramy te podpisy.

5. Data: 2018-12-11 07:06:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 11 grudnia 2018 01:39:30 UTC+1 użytkownik XL napisał:

ambasador-mosbacher-z-polski

dismissal-us-ambassador-republic-poland-georgette-mo
shbacher-her-function

> Podałam na grupę RN na FB - uzbieramy te podpisy.

Zdaje się, że ta zbiórka zmierza koniec końców do ograniczenia liberałom
swobody publikacji.

Na "cenzuro wróć" bez uzasadnienia w postaci aktualnych działań zbrojnych
to ja się niestety nie piszę. Pomimo, że byłem bajtlem, pamiętam dobrze, co było
z mediami za PRyl-u.

Żeby nie było niedomówień - wszystkie bez wyjątku media i przy wolności
i bez niej, celowo przeinaczają i przekłamują. Wolę jednak sto razy, by było to
widzimisię redakcji i bogatszych bądź biedniejszych sponsorów prywatnych,
tudzież żądnych sensacji mas - niż odgórnie sterowane rządowo.

6. Data: 2018-12-11 12:50:42

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 11.12.18 um 01:14 schrieb XL:

ambasador-mosbacher-z-polski

dismissal-us-ambassador-republic-poland-georgette-mo
shbacher-her-function

> Podpisana.

Polecam podpisujacym w najblizszym czasie staranie sie o wize. :-)

7. Data: 2018-12-11 15:38:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

ambasador-mosbacher-z-polski

dismissal-us-ambassador-republic-poland-georgette-mo
shbacher-her-function

> Polecam podpisujacym w najblizszym czasie staranie sie o wize. :-)

Nie wybieraliśmy i nie wybieramy się do USA. Moje dziecko też (po kilku
pobytach turystyczno-rodzinnych) tylko się upewniło, że USA never.

8. Data: 2018-12-11 16:33:36

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 11.12.18 um 15:38 schrieb XL:

> [...]
>>

> Nie wybieraliśmy i nie wybieramy się do USA. Moje dziecko też (po kilku
> pobytach turystyczno-rodzinnych) tylko się upewniło, że USA never.

Bylismy dwa razy (3 i 6 tygodni, 3.600 + 6.000 km) i nie zalujemy. Ale
mamy teraz inne preferencje, a dlugie loty i jetlag nie sa przyjemne.
Nawet przed paru miesiacami dostalismy wiadomosc, ze mozemy ESTA
przedluzyc (kanadyjska eTA jest jeszcze do 2021 r.). Wlasciciel osrodka
kolo Palmer (knikriverlodge.com) opowiadal mi, ze najladniej jest u nich
miedzy listopadem a marcem.

9. Data: 2018-12-11 18:03:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
shbacher-her-function

> Bylismy dwa razy (3 i 6 tygodni, 3.600 + 6.000 km) i nie zalujemy.

Moje dziecko też nie żałuje. Pobyt czasowy w USA był OK, ale jeśli chodzi
o pozostanie tam na stałe to właśnie dzięki pobytom tam nabrało pewności,
że życie chce spędzić w Polsce. I ma ku takiej decyzji bardzo konkretne
powody. Pobyty w USA sprawiły, że dokładnie wie, dlaczego nie chce tam żyć.
Bez tej konfrontacji być może marzyłaby o życiu tam. A tak - nawet marzyć
nie zaczęła i bardzo się z tego cieszy.
I nie, nie jest to wynik żadnej porażki tamtejszej, bo gdyby tylko chciała,
miałaby wszelkie wsparcie tamtejszej rodziny, od pokoleń tam
umiejscowionej, ustosunkowanej i zasobnej. Zielona karta, mieszkanie,
praca, studia MBA, wszelkie inne rzeczy - miałaby dzieki nim bez problemu.
A jednak NIE :-)
Jestem z niej dumna, bo ona myśli tu bardzo racjonalnie. To nie był zryw,
patriotyzm bez podstaw - patriotyzm owszem, przy tym bardzo umotywowany.

> [...]
> przedluzyc (kanadyjska eTA jest jeszcze do 2021 r.). Wlasciciel osrodka
> kolo Palmer (knikriverlodge.com) opowiadal mi, ze najladniej jest u nich

Najładniej jest U MNIE - cały rok.
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/792121

Tylko w mojej ukochanej Polsce jestem U SIEBIE:
https://youtu.be/fjaEVclmd-Q
I w najpilniejszym polskim mieście:
https://m.youtube.com/watch?v=dDQ03WxsuxU

Jestem u siebie tylko tu - gdzie żyli, walczyli i budowali moi przodkowie.
Reszta świata dla mnie to tylko przedmiot wycieczek.

10. Data: 2018-12-11 20:54:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>>

> Najładniej jest U MNIE - cały rok.
> https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/792121
>
> Tylko w mojej ukochanej Polsce jestem U SIEBIE:

(durna autokorekta - jak to się wyłącza w durnym iphone po kolejnej
aktualizacji???)

najpiękniejszym (oczywiście)

I też niechetnie. Bardzoooo niechętnie.

--