Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce. Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbache r z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.

Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbache r z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbache r z funkcji
ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 11 Dec 2018 19:54:50 GMT

XL <i...@g...pl> wrote:

ambasador-mosbacher-z-polski

dismissal-us-ambassador-republic-poland-georgette-mo
shbacher-her-function

> [...]
> miałaby wszelkie wsparcie tamtejszej rodziny, od pokoleń tam
> umiejscowionej, ustosunkowanej i zasobnej. Zielona karta, mieszkanie,
> praca, studia MBA, wszelkie inne rzeczy - miałaby dzieki nim bez problemu.
> A jednak NIE :-)
> Jestem z niej dumna, bo ona myśli tu bardzo racjonalnie. To nie był zryw,
> patriotyzm bez podstaw - patriotyzm owszem, przy tym bardzo umotywowany.

> Najładniej jest U MNIE - cały rok.
> https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/792121
>
> Tylko w mojej ukochanej Polsce jestem U SIEBIE:

(durna autokorekta - jak to się wyłącza w durnym iphone po kolejnej
aktualizacji???)

najpiękniejszym (oczywiście)

I też niechetnie. Bardzoooo niechętnie.

--