Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce. Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.

Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.

Data: 2018-12-15 05:44:06
Temat: Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.
Od: j...@o...pl

W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2018 15:30:12 UTC+1 użytkownik Silvio Balconetti
napisał:

ambasador-mosbacher-z-polski

dismissal-us-ambassador-republic-poland-georgette-mo
shbacher-her-function

> Dobre! Moga pisac na Berdyczow. Zanim zbiora brakujace 97 tysiecy zmieni
> sie paru prezydentow, Ms. Mosbacher przejdzie na emeryture, a szefow
> departamentu stanu nikt nie spamieta.

Chodzi tylko o to, że problem trzeba zaznaczyć,
bo przecież pani ambasador wytłumaczyła się solennie,
że nie ma nawet jak się z tego wytłumaczyć:)
Wiadomo, każdemu zdarza się jakaś ułomność.
Chodzi tylko o to, że taki następny jej występ
będzie jej ostatnim w roli ambasadorki.

i właściwie tylko to chciałem powiedzieć.

jacek