Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce. Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbache r z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.

Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbache r z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.

Data: 2018-12-15 06:40:39
Temat: Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbache r z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.
Od: j...@o...pl

W dniu wtorek, 11 grudnia 2018 15:38:30 UTC+1 użytkownik XL napisał:

ambasador-mosbacher-z-polski

dismissal-us-ambassador-republic-poland-georgette-mo
shbacher-her-function

> Nie wybieraliśmy i nie wybieramy się do USA. Moje dziecko też (po kilku
> pobytach turystyczno-rodzinnych) tylko się upewniło, że USA never.

daj spokój iksekuś. tam normalny człowiek może wytrzymać tydzień,
może dwa. oczywiście gdy wśród społeczeństwa się obraca,
bo gdy zwiedza, to faktycznie jest co. ale tak to tyle tam zakazów,tyle
nieszanujących czyjejś pracy zachowań klientów w sklepach z odzieżą chociażby,
tyle sztucznych uśmiechów, że nawet wielbłąd dwugarbny garbusem mógłby zostać;
słowem tęsknić nawet do pobytu tam nie ma powodów.

chyba, że ktoś woli dogodne życie, zamiast prawdziwie istnieć.
i nie wie, że tak właściwie nic nie stoi na przeszkodzie, by mieć i to i to.

oczywiście stąd ta cała rewolucja trumpowska ludzi prawdziwych.
i stąd te całe jej zaciekłe zwalczanie wszelkimi sposobami.

jacek