Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce. Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbache r z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.

Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbache r z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.

Data: 2018-12-15 06:19:45
Temat: Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbache r z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.
Od: j...@o...pl

W dniu wtorek, 11 grudnia 2018 07:06:21 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

ambasador-mosbacher-z-polski

dismissal-us-ambassador-republic-poland-georgette-mo
shbacher-her-function

> Zdaje się, że ta zbiórka zmierza koniec końców do ograniczenia liberałom
> swobody publikacji.

masz pokraczne wyobrażenie o demokracji. liberałach też.

> Na "cenzuro wróć" bez uzasadnienia w postaci aktualnych działań zbrojnych
> to ja się niestety nie piszę. Pomimo, że byłem bajtlem, pamiętam dobrze, co było
> z mediami za PRyl-u.

a odkąd to cenzurą jest wyrażanie opinii na temat danego polityka wypowiedzi?
cenzurą, mój kochanieńki, wyedukowany człowieku, jest np. to, co dzieje się
obecnie w tym niby parlamencie, w tym niby europejskim, gdzie nie widzi się
żółtych koszulek, ale widzi się Węgry, Polskę, czy Czechy, które są wielokrotnie
bardziej demokratyczne, niż burżuazja w bogatych krajach ukryta.

> Żeby nie było niedomówień - wszystkie bez wyjątku media i przy wolności
> i bez niej, celowo przeinaczają i przekłamują. Wolę jednak sto razy, by było to
> widzimisię redakcji i bogatszych bądź biedniejszych sponsorów prywatnych,
> tudzież żądnych sensacji mas - niż odgórnie sterowane rządowo.

myśl troszeczkę chociażby imć Jakubie.
za przekłamaniami wyborczej czy tvn-u stoją po prostu obce rządy,
które nam źle życzą i bronią najgorszych świń ludzkich, jakie na świecie
wyewoluowały.

i o ile media PIS-owskie też wyolbrzymiają niekiedy fakty,
to te przez ciebie hołubione zawsze, ale to zawsze,
jeśli jest tylko taka chociażby minimalna możliwość,
przedstawiają prawdę jako nieprawdę, a kłamstwa jako prawdę.

i naprawdę w tym temacie też wiem co mówię,
bo sprawdzałem to już wielokrotnie.

jacek