Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce. Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosb ache r z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.

Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosb ache r z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.

Data: 2018-12-11 22:48:19
Temat: Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosb ache r z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.
Od: XL <i...@g...pl>

sylvio <b...@g...com> wrote:
> [...]
dismissal-us-ambassador-republic-poland-georgette-mo
shbacher-her-function

> Mnie sie USA i Kanada bardzo podobaly, ale jako turyscie,

Toż mówię - memu dziecku też. Kanada - jak najbardziej też - do Kanady od
rodzinki rzut kamieniem.

> ktory mial tam prawie wszystko: pustynie, lodowce, dzikie zwierzeta,
> wielkie przestrzenie, otwartych ludzi, rozluznionych kierowcow, lasy,
> prerie, wody, gory, parki narodowe, czasem ladna architekture (SF),
> czesto kicz (Las Vegas, Route 66), lepsze lub gorsze jedzenie. Pierwszym
> razem zalatwilismy sami lot i auto, a po drodze z notebookiem szukalismy
> moteli. Drugim razem biuro podrozy zorganizowalo nam loty, auto i hotele
> - bylo troche drozej, ale wyszedl objazd Alaski, a pozniej z Vancouver do
> Yellowstone i z powrotem. I do domu, bo przed ponad 30 lat los rzucil w
> [...]
n/album-72157697449069150/

I do domu!
Moje dziecko wracało jak na skrzydłach.
Starsze się wybiera z identycznym nastawieniem - ,,Mamo, dla mnie tylko
Polska!"
--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974