Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce. Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbache r z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.

Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbache r z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.

Data: 2018-12-11 22:36:54
Temat: Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbache r z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.
Od: sylvio <b...@g...com>

Am Dienstag, 11. Dezember 2018 18:03:49 UTC+1 schrieb XL:
> [...]
dismissal-us-ambassador-republic-poland-georgette-mo
shbacher-her-function

> [...]
> Bez tej konfrontacji być może marzyłaby o życiu tam. A tak - nawet marzyć
> nie zaczęła i bardzo się z tego cieszy.
> I nie, nie jest to wynik żadnej porażki tamtejszej, bo gdyby tylko chciała,
> miałaby wszelkie wsparcie tamtejszej rodziny, od pokoleń tam
> umiejscowionej, ustosunkowanej i zasobnej. Zielona karta, mieszkanie,
> praca, studia MBA, wszelkie inne rzeczy - miałaby dzieki nim bez problemu.
> A jednak NIE :-)
> Jestem z niej dumna, bo ona myśli tu bardzo racjonalnie. To nie był zryw,
> patriotyzm bez podstaw - patriotyzm owszem, przy tym bardzo umotywowany.

Mnie sie USA i Kanada bardzo podobaly, ale jako turyscie, ktory mial tam prawie
wszystko: pustynie, lodowce, dzikie zwierzeta, wielkie przestrzenie, otwartych ludzi,
rozluznionych kierowcow, lasy, prerie, wody, gory, parki narodowe, czasem ladna
architekture (SF), czesto kicz (Las Vegas, Route 66), lepsze lub gorsze jedzenie.
Pierwszym razem zalatwilismy sami lot i auto, a po drodze z notebookiem szukalismy
moteli. Drugim razem biuro podrozy zorganizowalo nam loty, auto i hotele - bylo
troche drozej, ale wyszedl objazd Alaski, a pozniej z Vancouver do Yellowstone i z
powrotem. I do domu, bo przed ponad 30 lat los rzucil w te strony i tak juz zostanie.
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/45719194332/i
n/album-72157697449069150/