Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce. Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbache r z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.

Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbache r z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbache r z funkcji
ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 11 Dec 2018 17:03:47 GMT

Silvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

ambasador-mosbacher-z-polski

dismissal-us-ambassador-republic-poland-georgette-mo
shbacher-her-function

> Bylismy dwa razy (3 i 6 tygodni, 3.600 + 6.000 km) i nie zalujemy.

Moje dziecko też nie żałuje. Pobyt czasowy w USA był OK, ale jeśli chodzi
o pozostanie tam na stałe to właśnie dzięki pobytom tam nabrało pewności,
że życie chce spędzić w Polsce. I ma ku takiej decyzji bardzo konkretne
powody. Pobyty w USA sprawiły, że dokładnie wie, dlaczego nie chce tam żyć.
Bez tej konfrontacji być może marzyłaby o życiu tam. A tak - nawet marzyć
nie zaczęła i bardzo się z tego cieszy.
I nie, nie jest to wynik żadnej porażki tamtejszej, bo gdyby tylko chciała,
miałaby wszelkie wsparcie tamtejszej rodziny, od pokoleń tam
umiejscowionej, ustosunkowanej i zasobnej. Zielona karta, mieszkanie,
praca, studia MBA, wszelkie inne rzeczy - miałaby dzieki nim bez problemu.
A jednak NIE :-)
Jestem z niej dumna, bo ona myśli tu bardzo racjonalnie. To nie był zryw,
patriotyzm bez podstaw - patriotyzm owszem, przy tym bardzo umotywowany.

> Ale
> mamy teraz inne preferencje, a dlugie loty i jetlag nie sa przyjemne.
> Nawet przed paru miesiacami dostalismy wiadomosc, ze mozemy ESTA
> przedluzyc (kanadyjska eTA jest jeszcze do 2021 r.). Wlasciciel osrodka
> kolo Palmer (knikriverlodge.com) opowiadal mi, ze najladniej jest u nich
> miedzy listopadem a marcem.

Najładniej jest U MNIE - cały rok.
https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/792121

Tylko w mojej ukochanej Polsce jestem U SIEBIE:
https://youtu.be/fjaEVclmd-Q
I w najpilniejszym polskim mieście:
https://m.youtube.com/watch?v=dDQ03WxsuxU

Jestem u siebie tylko tu - gdzie żyli, walczyli i budowali moi przodkowie.
Reszta świata dla mnie to tylko przedmiot wycieczek.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974