Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce. Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbache r z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.

Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbache r z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.

From: Silvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbache r z funkcji
ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.
Date: Tue, 11 Dec 2018 16:33:36 +0100

Am 11.12.18 um 15:38 schrieb XL:

ambasador-mosbacher-z-polski

dismissal-us-ambassador-republic-poland-georgette-mo
shbacher-her-function

> Nie wybieraliśmy i nie wybieramy się do USA. Moje dziecko też (po kilku
> pobytach turystyczno-rodzinnych) tylko się upewniło, że USA never.

Bylismy dwa razy (3 i 6 tygodni, 3.600 + 6.000 km) i nie zalujemy. Ale
mamy teraz inne preferencje, a dlugie loty i jetlag nie sa przyjemne.
Nawet przed paru miesiacami dostalismy wiadomosc, ze mozemy ESTA
przedluzyc (kanadyjska eTA jest jeszcze do 2021 r.). Wlasciciel osrodka
kolo Palmer (knikriverlodge.com) opowiadal mi, ze najladniej jest u nich
miedzy listopadem a marcem.

--
saluto
Silvio Balconetti