Policyjna Legia Cudzoziemska?

1. Data: 2018-12-07 12:32:43

Temat: Policyjna Legia Cudzoziemska?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem temu z zasady przeciwna, ale pamiętajcie, że najemnicy zawsze byli
najlepsi w walce - bo w ich przypadku z góry wiadomo było, że nie biją się
za idee, lecz za pieniądze.
Vide Legia Cudzoziemska.
W USA zatrudniani są w Policji cudzoziemcy w zamian za obywatelstwo. W
dawnej Europie i także Polsce! oddziały najemników była najlepiej walczącą
formacją. Nie ma co się pultać, tylko trza się starać, żeby najemnicy
chcieli być POLAKAMI, tak jak się to działo wiele razy w historii -
najbardziej znany przykład to Tatarzy polscy!
Nie unikniemy wielokulturowości, nie da się zamknąć granic przed
cudzoziemcami - ale zróbmy wszystko, by oni chcieli być POLAKAMI!
Nb. skoro obecnym Polakom się nie chce być w Policji, to ktoś musi. I tyle
w temacie.

--
XL

2. Data: 2018-12-07 14:51:07

Temat: Re: Policyjna Legia Cudzoziemska?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-07 o 12:32, XL pisze:
> [...]
> cudzoziemcami - ale zróbmy wszystko, by oni chcieli być POLAKAMI!
> Nb. skoro obecnym Polakom się nie chce być w Policji, to ktoś musi. I tyle

Popieram.
Już widzę ciemnoskórych policjantów mówiących ledwo po polsku, wyznania
muzułmańskiego, jak ochraniają marsz narodowców krzyczących "Polska
tylko dla Polaków" i "biała Polska katolicka".
Szybko by zrobili porządek z narodowcami łamiącymi prawo.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-12-07 16:08:28

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 07.12.18 um 14:51 schrieb Kviat:

> [...]
> tylko dla Polaków" i "biała Polska katolicka".
> Szybko by zrobili porządek z narodowcami łamiącymi prawo.

Czytalem, ze w Berlinie w szkole policyjnej zintensyfikowano lekcje
jezykowe, poniewaz wielu uczniow nie jest mocnych w jezyku urzedowym.
Wczesniej stawiano glownie na jezyki obce, zeby policjant mogl w razie
czego pomoc turystom. Teraz beda sie starali przywrocic rownowage -
policjant bedzie musial byc sprawny w mowie i pismie w niemieckim oraz
np. w angielskim. Wielu uczniow szkol policyjnych podobno pochodzi z
rodzin imigranckich - tureckich, polskich, rosyjskich, z tym, ze
policjant jest urzednikiem panstwowym (Beamte), a ten musi miec
obywatelstwo niemieckie. Czyli sytuacja jest inna - nie mozna zdobyc
obywatelstwa poprzez sluzbe w policji. Jak jest w wojskiem, tego nie
wiem. Sluzba jest zawodowa czyli na czas, poza tym wojsko nie moze byc
uzywane do walki w kraju. Moze pomagac w stanach kleski zywiolowej, przy
powodzi itd.

PS. Czy terytorialsi PiS-owi nie wystarcza, gdyby suweren sie zbuntowal?
Potrzebowaliby jakichs janczarow?

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

4. Data: 2018-12-07 16:52:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-07 o 16:08, silvio balconetti pisze:

> PS. Czy terytorialsi PiS-owi nie wystarcza, gdyby suweren sie zbuntowal?
> Potrzebowaliby jakichs janczarow?

Pewnie kombinują jak tu pacyfikować protesty w Polsce tak, żeby nie
było, że to Polacy biją Polaków. Wynajmą sobie cudzoziemców "najemników"
i w razie czego zwalą na nich. Będą mieli kolejnego wroga do wskazywania
i winnego "obcego" swoich przestępstw.

Pozdrawiam
Piotr

5. Data: 2018-12-08 14:28:08

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:5c0a7aca$0$489$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]

Brzmi jak wyssana z palca bzdura.

Pytanie czy dla XL "być Polakiem" znaczy chodzić do kościoła w niedzielę
i posyłać dziecko w szkole na religię do księdza... Czy może ma mniej
restrykcyjną definicje "Polaka".

Swoją drogą nie każdy cudzoziemiec który przyjechał na 2-3 lata do pracy
do Polski chciałby od razu "zostać Polakiem". Nie oszukujmy się - tak samo
jak Polacy jadący zbierać truskawki do Anglii niekoniecznie chcieli zostać
Brytyjczykami.

Fajna wizja :-)

6. Data: 2018-12-08 14:30:57

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"silvio balconetti" <s...@i...invalid> wrote in message
> [...]
> jest urzednikiem panstwowym (Beamte), a ten musi miec obywatelstwo
> niemieckie. Czyli sytuacja jest inna - nie mozna zdobyc obywatelstwa

Dokładnie tak samo jest w USA. Nie wiem skąd XL bierze swoje brednie,
ale przecież to nie pierwszy raz - czyta brednie i potem w mózgu ma brednie.

> Jak jest w wojskiem, tego nie wiem.
> Sluzba jest zawodowa czyli na czas, poza tym wojsko nie moze byc uzywane
> do walki w kraju. Moze pomagac w stanach kleski zywiolowej,
> przy powodzi itd.

Tym bardziej w wojsku!
Wyobrażasz sobie obywatela Rosji w Polskim wojsku? :-)))
Albo obywatela Rosji lojalnie walczącego w wojsku Ukrainskim/Krymskim???

7. Data: 2018-12-08 22:12:21

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 7 grudnia 2018 12:32:45 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
> W USA zatrudniani są w Policji cudzoziemcy w zamian za obywatelstwo. W
> dawnej Europie i także Polsce! oddziały najemników była najlepiej walczącą

mylisz się, i to bardzo.
najbardziej niezwyciężoną formacją, na przestrzeni dziejów, byli husarzy.
też popełniasz błąd porównując formacje najemne, do tych, co z serca walczą,
i patrząc tylko na to, jaki jest wynik danej bitwy.
bowiem formacje opłacane po przegranej bitwie nie mają żadnego znaczenia,
ale formacje w dziejach narodu uczestniczące, nawet po przegranej bitwie,
nadal istnieją, bo są współuczestniczące.

proszę więc iksekuś nie wyśpiewywać mi zalet najemniczych, ponad wartościowe.

jednakże, skądinąd wiem, że niektóre formacje najemnicze mają też swój honor,
całkiem tożsamy z honorem z serca płynącego.

wszyscy przecież wiemy, jak to dokładnie jest.

jacek

8. Data: 2018-12-08 23:08:48

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 7 grudnia 2018 14:51:47 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> tylko dla Polaków" i "biała Polska katolicka".
> Szybko by zrobili porządek z narodowcami łamiącymi prawo.

Prawo jest tylko wówczas prawem,
jeśli służy światu, mieszkańcom danej planety,
narodom ją zamieszkującym i ludziom.

Prawo jest tylko wówczas prawem,
jeśli służy człowieczeństwu.

jacek

9. Data: 2018-12-08 23:20:36

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 8 grudnia 2018 14:28:09 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

> Brzmi jak wyssana z palca bzdura.

> Pytanie czy dla XL "być Polakiem" znaczy chodzić do kościoła w niedzielę
> i posyłać dziecko w szkole na religię do księdza... Czy może ma mniej
> restrykcyjną definicje "Polaka".

pochwal się jaką ty masz Przemku.

> [...]
> jak Polacy jadący zbierać truskawki do Anglii niekoniecznie chcieli zostać

to oczywiste, choć nie aż tak do końca;
znam wielu, którzy tak właśnie myśleli;
po nastu latach już wiedzą, że kasa nie jest wszystkim.
i że nie jest tak łatwo zabić siebie za wygodniejszą strawę.

pozdrawiam,
jacek

10. Data: 2018-12-09 06:51:16

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote in message
ps.com...

> pochwal się jaką ty masz Przemku.

W mojej definicji Polaka nie ma jednego wyznania religijnego.
A w Twojej?

> to oczywiste, choć nie aż tak do końca;
> znam wielu, którzy tak właśnie myśleli;
> po nastu latach już wiedzą, że kasa nie jest wszystkim.
> i że nie jest tak łatwo zabić siebie za wygodniejszą strawę.

Zabić siebie?? Nie wiesz o czym mówisz...
XL wymaga od cudzoziemców którzy przekroczyli "otwartą" granicę
aby koniecznie chcieli być POLAKAMI. Nie wszyscy chcą i nie wszyscy
zostaną tymi Polakami. Z pewnością nie w pierwszym pokoleniu,
bo rzadko emigranci asymilują się od razu w pierwszym pokoleniu:
czym skorupka za młodu nasiąknie tym na starość trąci. Ale już dzieci,
niekonicznie te w Polsce urodzone - nawet te przywiezione w wieku
przedszkolnym i wczesno-szkolnym mają szansę się zintegrować,
zasymilować, nasączyć kulturą, zwyczajami, językiem bez akcentu.
To jest proces wymagający długiego czasu, dekad, czasem pokoleń.
A patrząc na niektórych Polaków żyjących od pokoleń w "polskich"
dzielnicach Chicago to ten proces asymilacji/integracji często w ogóle
nie występuje wśród Polonii za granicą, więc czemu od innych chcemy
wymagać czegoś, czego nie wymagamy od siebie samych?

Mózg
Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.
Cos o jezykach (2)
Telewizja p[okazała...
Cos o jezykach (1)