Re: Możliweświaty, od Lebniza do Lewandowskiego

1. Data: 2009-06-01 14:54:27

Temat: Re: Możliweświaty, od Lebniza do Lewandowskiego
Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przewodas pisze:

> Ja jestem jednym z nich. Ty przynależysz do motłochu, który zawsze wył, gwizdał
> i rechotał.
> Przewodas

Zgadza sie, twoje myslenie jest tak samo prymitywne jak ich, z tym ze
oni dali podwaliny dzisiejszej wiedzy, a ty jestes tylko zalosnym
artefaktem minionej epoki.
Dla twojej wiadomosci tluku jebany, w kazdym czlowieku sa 4 aspekty
woli, ktore skladaja sie na w pelni rozwinieta wole. Sa to wola silna,
wola gietka, wola dobra i wola transpersonalna. Przeciez to jest kurwa
elementarz. Dramatem czlowieka jest to, ze zazwyczaj utozsamia on wole z
wolna wola lub silna wola, co wiaze sie z represjonowaniem popedow i
uwarunkowan. Tymaczasem prawdzia funkcja woli nie polega na dzialaniu
przeciw powyszym po to, aby zapewnic realizacje celu, ale jej rola jest
konstruktywne wykorzystanie energii plynacych z roznych sfer zycia bez
represjonowania ktorychkolwiek z nich. Funkcja woli sprowadza sie wiec
do godzenia i syntezowania na coraz wyzszym poziomie dynamicznego tarcia
pomiedzy zasada Logosu a Erosa.
Ta swoja smieszna broszure z zalosnymi przemysleniami na poziomie
przedszkola mozesz wsadzic sobie w buty, to bedziesz ciut wyzszy od
podobnych ci, bezplodnych debili i degeneratow.

2. Data: 2009-06-01 15:01:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia pierdziasia" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

> przedszkola mozesz wsadzic sobie w buty, to bedziesz ciut wyzszy od
> podobnych ci, bezplodnych debili i degeneratow.
Masz tę eksperiencję!!!

Kup sobie takie plastikowe chińskie klapy /sandały nie będziesz musiał
podwyższać się przy pomocy papieru toaletowego.

3. Data: 2009-06-01 19:02:34

Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
>
> Kup sobie takie plastikowe chińskie klapy /sandały nie będziesz musiał
> podwyższać się przy pomocy papieru toaletowego.

Ot jebany swinski ryj sie odezwal.
Przewodas, kolega ci sie znalazl.

4. Data: 2009-06-01 19:07:43

Od: dr Herezja Pochwała <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

kp napisała:

> Ot jebany swinski ryj sie odezwal.
> Przewodas, kolega ci sie znalazl.

Przewodas przerasta cie na głowę, ty głąbie kurwa!

;)

5. Data: 2009-06-01 19:34:59

Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

dr Herezja Pochwała pisze:

> Przewodas przerasta cie na głowę, ty głąbie kurwa!
>
> ;)

Co to, juz drugi koles sie znalazl?
Jelito cie swedzi?
Zaraz pewnie cala parada gejow ruszy, tulac jebane swinskie ryje do
swojego kumpla ;-)

6. Data: 2009-06-02 11:28:51

Od: Tomek <t...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Cze, 21:34, kasia pierdziasia <k...@a...pl> wrote:

> Co to, juz drugi koles sie znalazl?
> Jelito cie swedzi?
> Zaraz pewnie cala parada gejow ruszy, tulac jebane swinskie ryje do
> swojego kumpla ;-)

Spierdalaj.

7. Data: 2009-06-02 11:29:50

Od: Tomek <t...@y...com> szukaj wiadomości tego autora