Mrówki

21. Data: 2005-04-27 19:24:12

Temat: Re: Mrówki
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
news:092e.0000021f.426fd65a@newsgate.onet.pl...

> Aż tak sterylnie to u mnie nie jest :))
> Ogród mam duży i chcę aby mieszkało w nim coś jeszcze oprócz mnie :))

Dla mnie też mogą mieszkać, tylko żeby porządniej jadły .W moim małym
ogródku , dla wszelakiego zwierza znajdzie się miejsca ,w zeszłym roku
zamieszkał u mnie nawet jeż,zdziwiłam się ,że w tak gęsto zabudowanym
osiedlu można je spotkać:-)

Pozdrawiam TeresaR

22. Data: 2005-04-27 21:29:19

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam, Krystyna

A propos szpaków. Pewna para założyła gniazdo
w ścianie budynku. Spece montowali klimę na piętrze
i jak to zwykle z takimi bywa, nie zamurowali zbyt
dużego otworu, którym prowadzili rurki.
Wczesną wiosną wróbelek elemelek okupował ów otwór,
wczoraj jednak zauważyłem tam szpaka z jedzonkiem
w dziobie. tak więc mam dwie pary tych pięknych
ptaszków.

Pozdrawia hip, hip, hura ! boletus

23. Data: 2005-04-27 22:56:46

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Spece montowali klimę na piętrze [...]

Klima w Polsce? Nonsens.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

24. Data: 2005-04-27 23:44:49

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Klima w Polsce? Nonsens.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Jesli w jednej z hal produkcyjnych temperatura
dochodzi do 50stC, uff ..........

Pozdrawia sensownie boletus

25. Data: 2005-04-28 06:42:47

Od: "Basia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego nie próbowałam. Jestem w takiej sytuacji, że wierzę we wszystko czego
jeszcze nie miałam. W sobotę idę na działkę i posypuję wszystko środkiem na
pchły. Mam nadzieję, że mój Reks się nie obrazi, że zabieram mu jego cudowne
lekarstwo na swędzącą dolegliwość. Basia
Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Lamiana" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
Popiół

26. Data: 2005-04-28 07:29:05

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl>

> Jesli w jednej z hal produkcyjnych temperatura
> dochodzi do 50stC, uff ..........
> Pozdrawia sensownie boletus

A czym neutralizujesz zapach?
--
Pozdrawiam, Jerzy

27. Data: 2005-04-28 21:30:17

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czym neutralizujesz zapach?
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Pachnie jedynie pieniędzmi;-)

Pozdrawia kasowo boletus

28. Data: 2005-04-29 09:10:41

Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich bardzo sersecznie. Mam pytanko nie mogę sobie poradzić
> z mrówkami może ktoś ma jakis pomysł jak skutecznie dac sobie z nimi radę :)
> ---------
> Pozdrawiam
> Lamiana

Zrob im kompostownik. Wrzuc pare jabluszek i cebul na gore, i zobaczysz ze sie
przeniosa.
W miejsca gdzie teraz zeruja proponuje rozlozyc preparat zapachowy odstraszajacy
mrowki. Jak sie nazywa? Niestety nie wiem. wiem ze taky jest. Nie kupuj
edstraszaczy elektronicznych itd. Szkoda pieniedzy.
Slyszalem tez o zilach, ze niektore odstraszaja mrowki
Pozdrawiam eko-humanitarnie
Wojtek

29. Data: 2005-04-29 14:46:24

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29 Apr 2005 11:10:41 +0200, Wojtek napisał(a):

> Slyszalem tez o zilach, ze niektore odstraszaja mrowki

Podobno mięta.
Piszę podobno, bo moja mięta babcina nie działa.

Pozdrawiam
Marta

Liczi - zapytanko
Producen ziemi kwiatowej