Mrówki w trawie

11. Data: 2009-07-05 21:11:58

Temat: Re: Mrówki w trawie
Od: "Marex" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Martyyk <m...@i...pl> napisał(a):

> Witam. Zastosuj proszek na mrówki firmy Expel bądż firmy Bros.
> Użytkownik "SDC" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

Już dziadek radził mielona cegla z alkoholem. Mrowy sie upija i
pozabijaja kamieniami...

12. Data: 2009-07-07 13:21:24

Od: SDC <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aaron pisze:
> Dużo drobno zmielonego boraksu zmieszanego z cukrem pudrem (pół na
> pół), ale jeśli trafiłeś na mrówy mięsolubne to jeszcze więcej boraksu
> i jeszcze więcej cukru :) - nie licz że po kilku dniach problem
> zniknie :(
A zadziałało to? Na jaki czas miałeś spokój?

13. Data: 2009-07-07 14:19:19

Od: bokomaru <b...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

SDC wrote:
> A zadziałało to? Na jaki czas miałeś spokój?

nie wiem, na czym jest substral, ale wybija gniazdo w ciagu doby.

--
bartek

14. Data: 2009-07-07 19:13:21

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem, na czym jest substral, ale wybija gniazdo w ciagu doby.

Ponoć Fipronil 0,2%

Pozdrawiam etykietkowo

15. Data: 2009-07-08 08:12:49

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"SDC" wrote...

> A zadziałało to? Na jaki czas miałeś spokój?

Boraks działa wolno, czas liczona raczej tygodniami niż dniami, ale
oczywiście dużo zależy od fartu po prostu :)
W pomieszczeniach nie ma lepszego sposobu, u mnie w ogrodzie po
pierwszych próbach zrezygnowałem bo to walka z wiatrakami - gdybym
miał mrowiska to owszem boraks z cukrem i naprzód, ale u mnie mrówy są
sprytne i są WSZĘDZIE w ogrodzie, mój ogród to jedno wielkie mrowisko
którego nie zasypię całego boraksem z cukrem! Mam u siebie wszystkie
możliwe rodzaje mrów od malutkich czarnych do wielkich czerwonych i
wszelkie formy przejściowe! :) Wykopanie w losowym i dowolnym miejscu
ogrodu jednego szpadla ziemi ZAWSZE odkryje jakąś liczbę mrów, czasem
z różnych rodzin, oceniam po wyglądzie, w co trzecim przypadku widać
te ich białe jajeczka które pracowicie przenoszą z miejsca na miejsce.
Moje mrówy również zamieszkują wieżowce, czyli drzewa, nawet na
orzechu włoskich siedzą! Przez te mrówy staję powoli specjalistą od
insektów :)
A.

16. Data: 2009-07-10 00:59:42

Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aaron wrote:

> Boraks działa wolno, czas liczona raczej tygodniami niż dniami, ale
> oczywiście dużo zależy od fartu po prostu :)
> W pomieszczeniach nie ma lepszego sposobu

Jest (właśnie wypróbowany). Dobrze posprzątać i wyjechać na parę
tygodni. Mrówki zobaczą, że nie ma nic do jedzenia i przeniosą się
gdzie indziej.

Pozdrowienia,
Michał

17. Data: 2009-07-10 08:23:09

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" wrote ...

> Jest (właśnie wypróbowany). Dobrze posprzątać i wyjechać
> na parę tygodni. Mrówki zobaczą, że nie ma nic do jedzenia i
> przeniosą się gdzie indziej.

Też tak kiedyś myślałem! :)
W domu wielorodzinnym sposób na 100% nieskuteczny, w jednorodzinnym
tylko wyprowadzka zimową porą daje szansę.

Daj znać o efektach ...
A.

18. Data: 2009-07-28 12:49:10

Od: SDC <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aaron pisze:
> [...]
> Moje mrówy również zamieszkują wieżowce, czyli drzewa, nawet na
> orzechu włoskich siedzą! Przez te mrówy staję powoli specjalistą od

Muszę Wam napisać iż pozbyłem się mrówek. Przyczyną może być także
pogoda, która ostatnimi czasy jest bardzo deszczowa. jednak wysypałem
boraks z cukrem pudrem. Po dwóch dniach obserwacji dużo białego proszku
zniknęło z trawnika a także z betonu. Na trzeci dzień przyszedł deszcz i
niestety spłukał. Od tego czasu może były kilka dni słonecznych.
poczekam na słoneczne dni i będę obserwować.
pozdrawiam i dziękuję za pomoc

nawodnienie - pewien problem
Wystawa lilii
ZAGADKA