Mrozenie.

1. Data: 2004-07-07 20:54:01

Temat: Mrozenie.
Od: "blablaksi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No sezon w pelni, a ja mam kilka pytan dotyczaca mrozonek.
Czxy mrozicie kalafior i ogorki swieze po szatkowane na mizerie? Kiedys ktos
mi mowil ze wlasnie tak robi ale..chcialabym zasiegnac waszej opini .No i
jak mrozicie bob,jesli mroziecie.
Kupilam se duza zamrazarke i chce jak najwiecej po mrozic...."lata"
Baj.

1. Data: 2004-07-08 05:21:14

Temat: Re: Mrozenie.
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "blablaksi" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ktos
> mi mowil ze wlasnie tak robi ale..chcialabym zasiegnac waszej opini .No i

Mroziłam kalafiora - jest OK (porozdzielać na 'różyczki', zblanszować,
wystudzć i mrozić),
bób - jest OK (zblanszować, ystudzić i mrozić) natomiast ogórki po
rozmrożeniu dla mnie osobiście są mówiąc delikatnie obrzydliwe - oklapnięte
flaki bez smaku bleeeeeeeee. Z warzyw mroziłam jeszcze marchewkę,
pietryszkę, selera, koperek, por do zupy i są OK. Natomiast kabaczek,
cukinia, fasolka szparagowa - bleeeeeeeee. Ale to tylko moje zdanie.
Pozdrawiam z Lublina - Gośka

1. Data: 2004-07-08 06:32:54

Od: "Katalizator" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z warzyw mroziłam jeszcze marchewkę,
> pietryszkę, selera, koperek, por do zupy i są OK.
jesli mowisz o warzywach, to lepiej je zapiwniczyc na jesieni niz mrozic(
najlepiej w skrzynce obok ziemniakow).
--
PozdKa

1. Data: 2004-07-08 11:24:19

Od: "Anjja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanko co to znaczy zblanszować??

pozdrawiam, Anja

1. Data: 2004-07-08 11:58:36

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anjja" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> mam pytanko co to znaczy zblanszować??

wrzucić na wrzącą wodę na kilka sekund i wyjąć, przelać zimną wodą
Pozdrawiam z Lublina - Gośka

1. Data: 2004-07-08 11:59:51

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katalizator" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
> jesli mowisz o warzywach, to lepiej je zapiwniczyc na jesieni niz mrozic(
> najlepiej w skrzynce obok ziemniakow).

Najpierw trzeba na to mieć chłodną piwnicę a u mnie niet takowej.
Pozdrawiam z Lublina - Gośka

1. Data: 2004-07-08 12:55:31

Od: "Katalizator" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Katalizator" <d...@p...pl> napisał w
wiadomości

> Najpierw trzeba na to mieć chłodną piwnicę a u mnie niet takowej.
> Pozdrawiam z Lublina - Gośka
No cos ty? ogrzewana piwnice masz?? w zime zawsze jest zimno, a jesli nie
masz wogole piwnicy, to chyba lepiej kupic te warzywa co sie nie psuja w
ziemie a do lodowki wlozyc to co sie psuja.
--
PozdKa

1. Data: 2004-07-09 05:39:15

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No cos ty? ogrzewana piwnice masz??

No to wyobraź sobie, że w mojej jest dosyć ciepło, w prawdzie nie ma
specjalnych kaloryferów ale nie jest na tyle chłodno, żeby trzymać np.
marchewkę. I nie jestem tym zmartwiona, gdyż mieszkam na parterze i w moim
przypadku zimna piwnica = zimna podłoga w mieszkaniu.
Pozdrawiam z Lublina - Gośka

Jak Wasze jagodzianki ;)
wekowanie mięsa
Pomysł na ciasto urodzinowe i pytanie