Mszyce

1. Data: 2002-05-13 17:26:10

Temat: Mszyce
Od: "Ann" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co zastosować na mszyce na różach?
Ania

2. Data: 2002-05-13 17:32:46

Temat: Re: Mszyce
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co zastosować na mszyce na różach?

A ile ich [krzaków] masz?
Ja na ponad stu zawsze tłukłem je ręcznie. Najskuteczniejsza metoda.
Naprawdę.
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

3. Data: 2002-05-13 18:02:06

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> A ile ich [krzaków] masz?
> Ja na ponad stu zawsze tłukłem je ręcznie. Najskuteczniejsza metoda.
> Naprawdę.

Czyli grad jest dobry na mszyce ????

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy"
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

4. Data: 2002-05-13 19:40:32

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2002-05-13 21:19:45

Od: "Conditor Caeli" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdr. Jerzy Nowak
> Wawa
> "Don't be fooled. If something sounds too good to be true, it probably

Witam
Muszę zapytać, choć wyda się to może śmieszne, jednak możesz wierzyć, że
pytanie traktuje zupełnie serio! Myślałem i myślałem i nie doszedłem jak
pozbyć się mszyc mechanicznie, a chętnie bym spróbował w ten sposób. Obcinam
zarażone miejsca, (jedyne co do głowy mi przychodzi, wiem, że źle myślę) czy
jak?
Pozdrawiam
Conditor Caeli

6. Data: 2002-05-14 08:30:59

Od: "Annar" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pirimor, Decis

7. Data: 2002-05-14 08:48:34

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Obcinam
> zarażone miejsca, (jedyne co do głowy mi przychodzi, wiem, że źle myślę)

Ja rozgniatam je w palcach ale z wyczuciem tak aby nie zgniatać młodych
pędów.
No ale jak już ta zaraza się rozlezie to niestety nie pozostaje nic innego
jak spłukać je silnym strumieniem wody. Raz spłukane już nie wrócą na
krzak czy drzewo.
No chyba, że znajdą się uczynne mrówki i właściwie to od nich należałoby
zacząć zwalczanie mszyc.

8. Data: 2002-05-15 12:59:02

Od: "Ramzak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co zastosować na mszyce na różach?

Poza primorem i decisem jest wiele środków, które dzielnie radzą sobie
z mszycami. Należy jednak pamiętać, że najważniejsza jest konsekwencja
w zwalczaniu. Nie jest to bowiem jednorazowy zabieg.
Poza tym najlepszym środkiem zarówno na mszyce jak i na ich potomstwo jest
lakier do włosów.
Zabija bowiem owady a jaja ulegają destrukcji i wraz z pierwszym deszczem
znikają.
Sprawdzony sposób.
Powodzenia,
magda

9. Data: 2002-05-17 14:19:50

Od: Rychu <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Można podejść do sprawy w inny sposób:
Trzeba by stworzyć jakiegoś wabia na biedronki czy inne żyjątka
zjadające mszycę :)

coś mi napluło w wierzbę - biedronka militarna ?
poskręcane liście moreli, brzoskwini / mszyce ? mrówki ? takie-białe-coś ?
pompka glebinowa do ogrodu
prośba poradę nt kosiarki
zmielone muszelki slimakow