zmielone muszelki slimakow

1. Data: 2002-05-13 11:10:26

Temat: zmielone muszelki slimakow
Od: "Krzysztof Hajduk" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczow,
Dzisiaj mam nietypowe pytanie. Moge miec dowolna ilosc zmielonych skorupek
slimakow. Pod jakie uprawy to mozna zastosowac, o ile sie orientuje, to
wystepuja tam weglan wapnia i konchiolina. Czy moze to sie przydac do
czegokolwiek?
Pozdrawiam
Krzysztof Hajduk

2. Data: 2002-05-13 23:33:34

Temat: Re: zmielone muszelki slimakow
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Hajduk" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
> slimakow. Pod jakie uprawy to mozna zastosowac, o ile sie orientuje, to
> wystepuja tam weglan wapnia i konchiolina. Czy moze to sie przydac do

Jak by nie były zmielone to bym radził hodować muszlowce. :-)
Bardziej serio: Trochę trudno sobie wyobrazić że można tego mieć dowolną
ilość. Ja bym wysypał sobie tym ścieżki - zamiast kostek czy żwirku. (swoją
drogą jeśli Basia Kulesz ma muszlowe ślimaki a nie bezdomne, to pewnie już
ma tak wyściółkowane ścieżki)
Ktoś jeszcze może podpowie pod jakie roślyny można by tym "ściółkować" bo
napewno nie (czy czasem lawenda i sasanka nie lubią wapna ? nie wiem za to
zupełnie jak jest z tą konchioliną.
Myślę sobie : Jerzy sie skarży na brak czasu to nie ma co na niego tylko
czekać tylko samemu w te wyszukiwarki wrzucać i co się okazuje: Konchiolina
to utwardzona substancja białkowa, podejrzewam więc, że praktycznie nie
rozpuszczalna i trudno rozkładalna czyli nie powinna szkodzić.

No i przy okazji troche z boku jak ktoś nie ma to może sobie popatrzyć:
http://www.jezioro.com.pl/zwierzet/slimaki/slimaki.h
tm

Bogusław - BoG

3. Data: 2002-05-14 18:12:47

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:abpibt$o7t$1@news.tpi.pl...
> "Krzysztof Hajduk" <p...@w...pl> wrote in message
> >
> Jak by nie były zmielone to bym radził hodować muszlowce. :-)

Z ust mi to wyjąłeś ;-)))

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy"
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

4. Data: 2002-05-14 20:45:36

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Too old..." <j...@p...pl> wrote in message

> Z ust mi to wyjąłeś ;-)))
> J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy"

Pamiętam ze jedliśmy przy tym samym stole ale
TEGO momentu nie pamiętam - to znaczy wyjmowania z ust ;-)
Pozdrowienia
Bogusław Bog

5. Data: 2002-05-14 22:23:18

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pamiętam ze jedliśmy przy tym samym stole ale
> TEGO momentu nie pamiętam - to znaczy wyjmowania z ust ;-)

I żadnych ślimaków nie było.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

6. Data: 2002-05-15 07:29:00

Od: "Too Old w pracy" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abs2oa$t8u$...@s...icm.edu.pl...

> I żadnych ślimaków nie było.
> ;-)

Nie narzekaj ;-))

-
J.Krzysztof Chiliński
dom : j...@p...pl ; j...@p...onet.pl
praca : j...@i...pl
http://republika.pl/jkch1/
http://www.tymofarm.pl/

Co rośnie na rabacie pod iglakami Martyny ?
Szkodnik ryjący
Kasztan jadalny
Uschniete glogi?
Thujopsis