Mufinki a'la pizza

1. Data: 2006-01-19 18:58:10

Temat: Mufinki a'la pizza
Od: "Maciek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio jestem na etapie szleństw muffinkowych.Znalazłem w sieci przepis
Yfci na muffinki a la pizza.Zrobiłem i polecam.

mufinki a'la pizza
2,5 szklanki mąki
szklanka mleka
2 jajka
100 g masła
2 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta przyprawy do pizzy, oregano, czubrica
łyżeczka soli
cebula
kilka łyżek keczupu
15 dag żółtego sera
20 dag wędliny
20 dag pieczarek
Wymieszać sypkie składniki, dodać połowę startego żółtego sera, zeszkloną
cebulę, podsmażone pieczarki, pokrojoną wędlinę. Wlać stopione masło i jajka
wymieszane z mlekiem.Wymieszać. Do każdej foremki włożyć łyżkę ciasta, kleks
keczupu, łyżkę ciasta. Wierzch posypać czubrycą i żółtym serem. Piec 20 min.
w temp. 210*C.

2. Data: 2006-01-20 12:02:06

Temat: Re: Mufinki a'la pizza
Od: "Iza" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

> Ostatnio jestem na etapie szleństw muffinkowych.Znalazłem w sieci przepis
> Yfci na muffinki a la pizza.Zrobiłem i polecam.

A ile muffinek wychodzi z tej porcji ciasta?

Pozdrawiam,
Iza

3. Data: 2006-01-23 10:42:05

Od: "AgA@work" <a...@a...aa.aa> szukaj wiadomości tego autora

Maciek napisał(a):
> Ostatnio jestem na etapie szleństw muffinkowych.

witam w klubie :)
i witam grupowiczów.

moje ukochane muffinki z jagodami i cynamonem:
[przepis z jakiejs kolorowej gazety, nie pamietam czy Elle czy Twoj Styl
czy moze jeszcze jakas inna]

suche składniki:
300g. mąki
100g. cukru
2 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta soli
cynamon [ile kto lubi]

mokre składniki:
1,5 kubka maślanki
1/4 kubka oleju [ponoć najlepiej z pestek winogron]
2 jajka

wymieszac suche i mokre [w osobnych miskach]. piekarnik na 180stopni,
jak sie rozgrzeje łączymy suche z mokrym i dodajemy jagody.
rozkladamy ciasto do specjalnej formy na muffinki [badz do formek na
babeczki, jak kto woli. ja kiedys zrobilam wariacje na temat i uzylam
zwyklej tortownicy ;)]. z podanej ilosci skladnikow wychodzi 12 babeczek.
najlepsze sa cieple posmarowane masełkiem :]
mniam!

--
AgA

4. Data: 2006-01-23 14:17:32

Od: "Maciek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam foremkę na 12 muffinek i zazwyczj wszystkie przepisy są właśnie na taką
ilość.

5. Data: 2006-01-23 14:22:16

Od: "Maciek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Palce lizać!!!!

Baklava muffins by Nigella Lawson

Nadzienie:
1/2 szklanki posiekanych orzechow wloskich
1/3 szklanki cukru
1 1/2 lyzeczki cynamonu
3 lyzki roztopionego masla

Muffiny:
1 szklanka i 7 lyzek maki
2 lyzeczki proszku do pieczenia
1/2 lyzeczki sody oczyszczonej
1/4 szklanki cukru
1 duze jajko
3 lyzki rozpuszczonego masla
1 szklanka + 2 lyzki maslanki (mozna tez uzyc 3/4 szklanki naturalnego
jogurtu i 1/3 szklanki mleka)

Na wierzch:
miod, okolo 1/2 szklanki

papierowe foremki do muffinow

Rozgrzac piekarnik do 200 st.C. Wszystkie skladniki nadzienia wymieszac w
malej miseczce.

Wymieszac razem suche skladniki - make, proszek, sode i cukier. I osobno
polaczyc wszystkie mokre skladniki - maslanke, jajko i rozpuszczone maslo.
Wlac do suchych skladnikow i jak z kazda muffinowa masa - delikatnie
wymieszac, tak tylko zeby skladniki sie polaczyly.

Wypelniac wglebienia muffinowe do 1/3 wysokosci, teraz dodac niecala lyzke
nadzienia i przykryc warstwa ciasta, tak do 2/3 wysokosci foremki. Resztkami
nadzienia posypac wierzch muffinow i piec okolo 15 minut, powinny byc ladnie
zrumienione. Wyjac, lekko polac miodem.

Szukam przepisu Pascala - kaczka
nietypowy sos chrzanowy do jajej
Jak to sie nazywa?
Jak sie wędzi makrele?
czy zielona i czerwona herbata zawiera kofeinę ?