Multiwyszukiwarka cen?

11. Data: 2008-02-20 18:18:14

Temat: Re: Multiwyszukiwarka cen?
Od: "Zocha" <Z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po pierwsze google to nie tylko pasek w przeglądarce, to także język
> skryptów który można zawęzić do minimum to co się szuka.
Interesuje mnie ten temat, jednak wpis w Google odpowiednich haseł
nie przybliżył mnie do sprawy.
Czy mógłbyś zdradzić gdzie można znaleźć jakieś bliższe informacje
na ten temat? Optymalne dla mnie byłoby znalezienie opisu tego języka
z przykładami.

Mam tylko nadzieję, że nie każesz mi nic ruszać. :-)

Przy okazji, jeżeli wszyscy wszystkich bedą wyłącznie odsyłać do Google
to wpadniemy w paranoję. W końcu te informacje w Google muszą się
skądś znaleźć, prawda?

Pozdrawiam
Zocha

12. Data: 2008-02-21 11:05:41

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Zocha (Z...@a...pl) w wiadomości
news:fphqv0$l7$1@atlantis.news.tpi.pl nabazgrał(a):

Use the google :) http://labs.google.com/

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Ile płaciliście za żaluzje?
Zabezpieczenie piekarnika gazowego w kuchence Mastercook
DLUGI START ZAROWKI ENERGOOSZCZ PHILIPS SOFTONE?
zatyczka do zlewu - gdzie?
Fałdy na dywanie