Musze schusc !!!

1. Data: 2003-03-12 12:18:03

Temat: Musze schusc !!!
Od: "nann" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej Kochani :))

Czytam Was juz jakis czas, ale odzywam sie chyba po raz pierwszy...
W koncu po wizycie u lekarza, czujac wiosne w powietrzu powiedzialam BASTA !
Musze zwalic pare(nascie) kilogramow. Odchudzam sie odkad pamietam, z
mniejszymi lub wiekszymi rezultatami (rekord to chyba 14 kg w 4 miesiace),
ale zawsze z murowanym efektem jo-jo...
A w tej chwili...no dobrze bede szczera jak na spowiedzi...
28 lat
BMI 31
nadcisnienie
astma
klopoty z kregoslupem

Plan jest taki
Zadnych slodyczy, ciast i jedzenia po 17. Dieta oparta przedewszystkim na
warzywach, owocach, chudym miesie i pelnym pieczywie oraz nabial. Bede starac
sie nie laczyc weglowodanow z tluszczem (czyli mieso z warzywami, chyba nic
nie nakrecilam). Calosc wsparta dwoma litrami Pu-Ehr dziennie i Meridia 10.
Do tego 2-3 razy w tygodniu 2-3 godziny intensywnego spaceru.
Startuje w najblizszy poniedzialek.
Bardzo prosze o uwagi, trzymanie kciukow i podtrzymywanie na duchu...
Co robicie, gdy napadnie Was wilczy apetyt na np. czekolade w srodku
odchudzania ??

pozdrawiam serdecznie
nann

na priva poprosze tutaj n...@w...pl

2. Data: 2003-03-12 17:35:49

Temat: Odp: Musze schusc !!!
Od: "Edytka22" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nann <n...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4n8hr$rvj$...@i...gazeta.pl...
> [...]
starac
> sie nie laczyc weglowodanow z tluszczem (czyli mieso z warzywami, chyba

Mięso koniecznie łącz z warzywkami , ale z odpowiednimi
na stronie http://www.montignac.prv.pl/ w "Index Glikemiczny"
poszukaj warzyw o najmniejszym IG. Warzywa poniżej IG 35 możesz , a chyba
nawet powinnaś łączyć z mięsem. Nie łącz natomiast z mięskiem tego co ma IG
powyżej 35. Postaraj się też zrezygnować z cukru, ziemniaków pod każdą
postacią, mąki pszennej, białego ryżu i makaronu.

> [...]
> Bardzo prosze o uwagi, trzymanie kciukow i podtrzymywanie na duchu...
> Co robicie, gdy napadnie Was wilczy apetyt na np. czekolade w srodku

Czekolada gorzka o zawartości min 70 % kakao. Ale z umiarem oczywiście.

http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2003-03-13 08:14:24

Temat: Re: Musze schusc !!!
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nann" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> 28 lat
> BMI 31
> nadcisnienie
> astma
> klopoty z kregoslupem
>
> Plan jest taki
> Zadnych slodyczy, ciast i jedzenia po 17. Dieta oparta przedewszystkim na
> warzywach, owocach,

Od tego jest właśnie astma, nadciśnienie i bóle kręgosłupa. Jak chcesz się
załatwić na amen, to ruszaj z tą dietą. Warzywka i owoce nie naprawią Ci
kręgosłupa. Jakie masz dowody, że po takim odchudzaniu nie będzie jo-jo.

W Twoim przypadku tylko wizyta u lekarza optymalnego może skutecznie pomóc.
Za jednym zamachem będziesz miała odchudzanie, wyleczenie z astmy,
nadciśnienia i prawdopodobnie z początków ZZSK.

Pozdrawiam
Leszek

4. Data: 2003-03-13 18:29:44

Od: "nann" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> W Twoim przypadku tylko wizyta u lekarza optymalnego może skutecznie pomóc.
> Za jednym zamachem będziesz miała odchudzanie, wyleczenie z astmy,
> nadciśnienia i prawdopodobnie z początków ZZSK.

dzieki za dobre checi, ale DO, jakos zupelnie do mnie nie przemawia. Latwiej
mi zrezygnowac z golonki, niz z kalarepki, ale ja moze dziwna jakas jestem...

pozdr.nann

5. Data: 2003-03-14 07:22:08

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki za dobre checi, ale DO, jakos zupelnie do mnie nie przemawia.
Latwiej
> mi zrezygnowac z golonki, niz z kalarepki, ale ja moze dziwna jakas
jestem...

Masz wolny wybór !

Ja schudłem na DO z 98 na 75 (-15kg w _dwa_ miesiące) i taki stan utrzymuje
się już ponad 3,5 roku, (że o samopoczuciu i zaoszczędzonej kasie na
jedzeniu nie wspomnę).

Ale - masz wolny wybór !

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral

6. Data: 2003-03-14 13:00:44

Od: Lesniak Cyprian <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zadnych slodyczy, ciast i jedzenia po 17.

Bardzo ambitne. O ktorej chodzisz spac? Wytrzymasz? Ja probowalem i nie da sie
5-6 godzin bez papu. Znaczy mozna, ale to meczarnia.

> Calosc wsparta dwoma litrami Pu-Ehr dziennie

Jaki wplyw na organizm ma ta herbata?
Nie jest to przypadkiem cos co zmusza watrobe do extra aktywnosci-spalania
tluszczu czy cos w tym stylu?

7. Data: 2003-03-14 20:44:06

Od: "nann" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)

Lesniak Cyprian <l...@w...pl> napisał(a):

> Bardzo ambitne. O ktorej chodzisz spac?

o 23...

Wytrzymasz? Ja probowalem i nie da sie
> 5-6 godzin bez papu. Znaczy mozna, ale to meczarnia.

okaze sie ...pogadamy za tydzien:)))

> Jaki wplyw na organizm ma ta herbata?
> Nie jest to przypadkiem cos co zmusza watrobe do extra aktywnosci-spalania
> tluszczu czy cos w tym stylu?

Nie mam pojecia, ale podobno dziala :))) I tak duzo pije, poprostu zamienilam
wode mineralna na Pu-Ehr :))) Pije juz trzeci dzien po dwa litry, czuje sie
oki i nie jestem glodna :))) Zolodek wypelniony po brzegi herbatka :)

pozdr.nann

MM gotowany kalafior
MM Efekty
witam