Muszki...

1. Data: 2007-10-10 13:11:46

Temat: Muszki...
Od: Buba <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś mnie poratuje radą dotyczącą muszek jakie się zalęgły w
ziemi z kwiatami doniczkowymi :-(
Latają teraz po mieszkaniu i okropnie mnie irytują.
Czy jest Wam znany sposób by się ich pozbyć? Ktoś miał podobne
doświadczenia?
--
Buba

2. Data: 2007-10-11 00:39:04

Temat: Re: Muszki...
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Buba" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Czy jest Wam znany sposób by się ich pozbyć? Ktoś miał podobne
doświadczenia?

To moga byc ziemiorki (przez 'o' jak osemka). Zajrzyj najpierw do archiwum
grupy.
Jednym ze sposobow pozbycia sie ich (bardziej na przyszlosc) jest
utrzymywanie mniejszej wilgotnosci gleby w doniczkach.
Na teraz mozesz wymienic wierzchnia warstwe gleby (one zwykle plytko
przebywaja). Zapytaj tez w kwiaciarni o odpowiedni preparat na ziemiorki.
Stosuje sie tez pulapki lepowe o odpowiednim kolorze (sprawdz w archiwum, bo
teraz nie pamietam jaki to byl kolor).
Doraznie wciagam je odkurzaczem, jesli jest ich duzo. Ostatnio ich nie ma
(juz od dluzszego czasu).

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2007-10-11 00:56:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (bez x)> wrote in message
> [...]
> teraz nie pamietam jaki to byl kolor).
> Doraznie wciagam je odkurzaczem, jesli jest ich duzo. Ostatnio ich nie ma

Wystarczy opróżnić popielniczkę z niedopałków - lub kupić paczkę
papierosów nawet najtańszych - w jakimś starym garnku ugotować z tytoniu
wywar, ostudzić i optyskac roślinę oraz podlać glebę - nikotyna jest
zabójcza - więc z wywarem ostrożnie - rękawice, maska.
Wywar roślinom nie zaszkodzi, ale ma szerokie spektrum działania na
żwierząta.

4. Data: 2007-10-11 05:13:04

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nikotyna jest
> zabójcza - więc z wywarem ostrożnie - rękawice, maska.

Wszyscy palący tak robią, rękawice,maska, i płaszcz pałatka,
Oraz buty gumowe.
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2007-10-11 06:43:30

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:5ea5.0000000a.470db0e0@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> nikotyna jest
>
> Wszyscy palący tak robią, rękawice,maska, i płaszcz pałatka,
> Oraz buty gumowe.

Hejka. Mirku, chyba nie zauważyłeś postępu w tej dziedzinie. Teraz
palacze używają skafandrów kosmicznych. :-)
Pozdrawiam BHP-owsko Ja...cki

6. Data: 2007-10-11 06:56:10

Od: "m" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Mirku, chyba nie zauważyłeś postępu w tej dziedzinie. Teraz
> palacze używają skafandrów kosmicznych. :-)
>                    Pozdrawiam BHP-owsko Ja...cki

Do straszenia też coraz cześciej używają arabów,a nie machorki.
Pozdrawiam ryzykancko,bez maski.Mirzan

7. Data: 2007-10-11 07:48:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"m" <l...@o...pl> wrote in message

> Do straszenia też coraz cześciej używają arabów,a nie machorki.
> Pozdrawiam ryzykancko,bez maski.Mirzan

jaka jest dawka letalna podana do krwi?

8. Data: 2007-10-11 12:51:01

Od: Buba <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea napisał(a):
> [...]
> teraz nie pamietam jaki to byl kolor).
> Doraznie wciagam je odkurzaczem, jesli jest ich duzo. Ostatnio ich nie ma

BARDZO dziękuję :-)
Może posiadacie także wiedze na temat: jak się pozbyć takich
malutkich, mikroskopijnych, białych skaczących robaczków, które
pokazują się gdy się podlewa ziemię?
Czy ten wywar z nikotyny coś da?
A na krety działkowe tez pomaga?

Sorry za ilość pytań w jednym miejscu, ale się powstrzymać nie mogę :-)
Mam wrażenie, że dzięki Wam uda się rozwiązać część moich problemów
z roślinami.
--
Buba

9. Data: 2007-10-11 13:22:30

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jaka jest dawka letalna podana do krwi?

Sześć papierosów. Każdy do innej dziurki.
Mirzan

10. Data: 2007-10-11 18:01:48

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panslavista napisał:

> jaka jest dawka letalna podana do krwi?

Będziesz każdej muszce dożylnie podawał ?

Reanimacja
Jaka to roślina?
[spam] ekipybudowlane.pl ...
pytanie dotyczy funkcjonalności 2 typów oczyszczalni
Zapraszam na strony www.cedraogrody.com