Reanimacja

1. Data: 2007-10-10 06:59:42

Temat: Reanimacja
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie się coś zepsuło,czy wszystkie rośliny przysypane śniegiem?
Pozdrawiam.Mirzan

2. Data: 2007-10-10 08:55:34

Temat: Re: Reanimacja
Od: Darek Pakosz <d...@d...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Oct 2007, mirzan wrote:

> U mnie się coś zepsuło,czy wszystkie rośliny przysypane śniegiem?
> Pozdrawiam.Mirzan

Czesc,

no to sa pogadamy sami.

Mam w doniczkach siewki goryczek. Wysialem zima ale w wiekszosci
przypadkow to malutkie roslinki z dwoma listkami. Niektore wzeszly bardzo
gesto. Co z nimi zrobic na zime? Pikowac teraz czy zostawic w doniczkach?

Pozdr.
D.P.

3. Data: 2007-10-10 14:20:29

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gesto. Co z nimi zrobic na zime? Pikowac teraz czy zostawic w doniczkach?

Zostaw do wiosny, rozsadzisz, jak zaczną żyć na nowo.Ale luz, nawet nie ma
kto się kłócić.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2007-10-10 17:48:24

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mirzan napisał:
> czy wszystkie rośliny przysypane śniegiem?

Nic takiego :-)
Zieloną kępę trawy dzisiaj dostałam.
Na łodygach ok. 50cm wysokości liście rozmieszczone
w 3 pionowych płaszczyznach. I nie mam pojęcia co to za jedna :-(

Pozdrawiam, Barbara

5. Data: 2007-10-10 18:07:26

Od: s...@s...pl (Smal Tadeusz) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Na łodygach ok. 50cm wysokości liście rozmieszczone
w 3 pionowych płaszczyznach. I nie mam pojęcia co to za jedna :-(

:)
zrob jakas fotke lub narysuj w Paint'cie
bo nie moge sobie tego wyobrazic
:(
jakas choinka mi przy chodzi na mysl
:)))))
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

6. Data: 2007-10-10 19:12:19

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Smal Tadeusz napisał:

> [...]
> w 3 pionowych płaszczyznach. I nie mam pojęcia co to za jedna :-(
>
> :)
> zrob jakas fotke lub narysuj w Paint'cie

O! Wyręczyli mnie :-)

> http://www.bluestem.ca/carex-muskingumensis.htm

Dostałam z nieodpowiedniego miejsca, po sąsiedzku była wyższa :-)

Pozdrawiam, Barbara

7. Data: 2007-10-10 19:29:29

Od: s...@s...pl (Smal Tadeusz) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> http://www.bluestem.ca/carex-muskingumensis.htm

Dostałam z nieodpowiedniego miejsca, po sąsiedzku była wyższa :-)

:)))
wytlumacz mi prosze te trzy plaszczyzny pionowe
bo tylko z choinkami cos takiego mi sie kojarzylo
:)
Carex muskingumensis bardzo lubi wilgoc
:)
a nawet moze rosnac w plytkie wodzie
i wtedy dopiero ronie okazala
:))))))

8. Data: 2007-10-11 17:45:59

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Smal Tadeusz napisał:

> wytlumacz mi prosze te trzy plaszczyzny pionowe

np. ściana jest płaszczyzną pionową

> bo tylko z choinkami cos takiego mi sie kojarzyło

Trzeba popatrzeć z góry na łodygę z liśćmi.
Na zdjęciach też to widać.

> Carex muskingumensis bardzo lubi wilgoc
> :)
> a nawet moze rosnac w plytkie wodzie
> i wtedy dopiero ronie okazala

Poczytałam i trochę mnie to zmartwiło,
bo na mojej działeczce szczególnie wody brakuje.
Posadzę tam, gdzie rosną całkiem nieźle
polecane rośliny towarzyszące.

pozdrawiam, Barbara

9. Data: 2007-10-11 18:04:43

Od: s...@s...pl (Smal Tadeusz) szukaj wiadomości tego autora

>Trzeba popatrzeć z góry na łodygę z liśćmi.
>Na zdjęciach też to widać.
:)))
Carex muskingumensis mam w 3 odmianach kilka laczek
i patrzac na nie nie widze tych pionowych plaszczyn
:P

>Poczytałam i trochę mnie to zmartwiło,
>bo na mojej działeczce szczególnie wody brakuje.
>Posadzę tam, gdzie rosną całkiem nieźle
>polecane rośliny towarzyszące.
:)
poradza sobie rowniez i na suchym
ale nie beda zbyt dorodne a jesli dodatkowo beda rosly w pelnym sloncu
to latem beda mialy duzo zasuszonych
brazowych lisci
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

__________ NOD32 Informacje 2586 (20071011) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez System Antywirusowy NOD32
http://www.nod32.com lub http://www.nod32.pl

10. Data: 2007-10-11 18:20:48

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Smal Tadeusz napisał

> Carex muskingumensis mam w 3 odmianach kilka laczek
> i patrzac na nie nie widze tych pionowych plaszczyn

Czepiasz się lub ....

Pozdrawiam, Barbara

Jaka to roślina?
[spam] ekipybudowlane.pl ...
pytanie dotyczy funkcjonalności 2 typów oczyszczalni
Zapraszam na strony www.cedraogrody.com
winorośl