Lavandula Stoechas "Alexandra"

1. Data: 2007-10-11 08:18:52

Temat: Lavandula Stoechas "Alexandra"
Od: botanica <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam latem lawendę, Lavandula Stoechas "Alexandra". Rośnie w
doniczce. W archiwum grupy doczytałam się, że stoechas nie jest
zbytnio mrozoodporna (do - 7 st ? ). Czy istnieje wiec możliwość
przechowania jej w domu, ew. w jasnej, chłodnej piwnicy, a jeśli tak,
to w jakich warunkach ? I czy po takim przechowywaniu zakwitnie w
następnym sezonie ? Kiedy ją formować ?

Pozdrawiam, Mariola

2. Data: 2007-10-11 18:14:06

Temat: Re: Lavandula Stoechas "Alexandra"
Od: s...@s...pl (Smal Tadeusz) szukaj wiadomości tego autora

[...]
:))))
jasna chlodna piwnica bedzie lepsza niz mieszkanie
:)
Lavenda jest zimozielona od czasu do czasu podlej ja ale ostroznie
bo lawenda nie lubi zbytnio wody
:)))))))))
generalnie nie mozna tez twierdzic
ze mrozoodpornoc L.stoechas ma mrozoodpornoc tylko minus 7
dwa lata temu przyzyly na zimowniku sadzonki padki ponizej 20
okryte jedna warstwa agrowlokniny
:)
w ubieglym roku wogole nie bylo strat mrozoowych w tej odmianie
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

3. Data: 2007-10-11 20:12:48

Od: botanica <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Paź, 20:14, s...@s...pl (Smal Tadeusz) wrote:
> [...]

Mam tylko jedna tej odmiany, wiec tymczasem wole nie ryzykowac...
Wyladuje w piwnicy :)

> w ubieglym roku wogole nie bylo strat mrozoowych w tej odmianie
> :)

I oby było tak samo w tym roku ! :)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam, Mariola

Muszki...
Reanimacja
Jaka to roślina?
[spam] ekipybudowlane.pl ...
pytanie dotyczy funkcjonalności 2 typów oczyszczalni