Muszki...

11. Data: 2007-10-11 18:13:00

Temat: Re: Muszki...
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Buba napisał:

> Może posiadacie także wiedze na temat: jak się pozbyć takich malutkich,
> mikroskopijnych, białych skaczących robaczków, które pokazują się gdy
> się podlewa ziemię?

skoczogonki
> http://free4web.pl/3/2,98323,248524,4293691,Thread.h
tml

12. Data: 2007-10-11 19:34:02

Od: Buba <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz napisał(a):

> skoczogonki
tml

Dzięki :-)

--
Buba

13. Data: 2007-10-12 03:47:45

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Buba" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

>Dzięki :-)

Ich bym nie niszczyl, chyba ze bardzo Ci przeszkadzaja lub wg. Ciebie jest
ich za duzo.

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: a kret jest pod ochrona - czy masz pewnosc, ze to kret na dzialce a nie
inne zwierze?

14. Data: 2007-10-12 12:08:17

Od: Buba <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea napisał(a):
> Użytkownik "Buba" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ich bym nie niszczyl, chyba ze bardzo Ci przeszkadzaja lub wg. Ciebie jest
> ich za duzo.

No to trudno będzie bo koegzystują wraz z tymi muszkami....więc jak
ubić to chyba jedno i drugie...

> Pozdrawiam,
> Bpjea
>
> PS: a kret jest pod ochrona

To niech niszczy teren gdzieś za siatką.

- czy masz pewnosc, ze to kret na dzialce a nie
> inne zwierze?

Myślę, że to kret. Rok temu pies upolował dwa i wyglądało jak kret.
W tym roku pies się leni, ale kopce są w tych samych miejscach co w
poprzednich latach. Cała działka zdewastowana :-(

--
Buba

15. Data: 2007-10-12 17:07:39

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Buba napisał:

> No to trudno będzie bo koegzystują wraz z tymi muszkami....więc jak
ubić
> to chyba jedno i drugie...

A może to nie są ziemiórki, te muszki.
Ziemiórki są cienkie, małe. U mnie teraz ich nie widać.
Za to z pewnością pojawią się na przedwiośniu, żeby mi zniszczyć
kiełkujące roślinki.
Może to są takie większe , grubsze, podobne do owocówek?
Nie pamiętam jak się zwą ale nie są szkodliwe. Ich larwy żywią się
resztkami zbutwiałego drewna . Kupuje się je często razem z ziemia do
kwiatów. Gdy skończy im się jedzenie, podzieją sie .

Pozdrawiam, Barbara

16. Data: 2007-10-12 17:19:24

Od: Buba <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz napisał(a):

> [...]
> kiełkujące roślinki.
> Może to są takie większe , grubsze, podobne do owocówek?

Trochę podobne do owocówek, ale nie owocówki :-) Podobnej wielkości są.
I pojawiły się po wymianie ziemi...

> Nie pamiętam jak się zwą ale nie są szkodliwe.

Ufff...

Ich larwy żywią się
> resztkami zbutwiałego drewna . Kupuje się je często razem z ziemia do
> kwiatów. Gdy skończy im się jedzenie, podzieją sie .

:-) No to czekam, choć przyznam, że są irytujące. Ostatnio wpadła mi
do nosa jedna...

--
Buba

Reanimacja
Jaka to roślina?
[spam] ekipybudowlane.pl ...
pytanie dotyczy funkcjonalności 2 typów oczyszczalni
Zapraszam na strony www.cedraogrody.com