Re: Muzyka i charakter

From: antek <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Muzyka i charakter
Date: Wed, 19 Dec 2001 23:34:53 +0100

ahoj

Ewa wrote:

> Pewnie tak, choć nie w każdym przypadku. Ja, mając lat 23, w ogóle się
> nie przejmuję tym, czego słuchają bądź nie moi znajomi, ale to jasna sprawa,
> że w tym wieku tożsamość jest już jako - tako ukształtowana. Mam jednak 15 -
> letniego brata, który podejście ma podobne. I to wcale nie tak, że on słucha
> tego co ja. Częściowo te zainteresowania się pokrywają, a częściowo nie.
> Jest w tym zupełnie autonomiczny.

ale brat ma chyba znajomych?

> Jazzu ani szant nie uświadczysz raczej w mediach i to nie tam podłapałam
> tegoż bakcyla.

moze zeglujesz, to tlumaczyloby przynajmiej szanty, jazz rzeczywiscie
trudno spotkac, chociaz z drugiej strony jak sie rozgladnac 8)

Zwiazek z temperamentem czy osobowoscia mysle ze jest. Czlowiek ma
jakis rytm wykonywania czynnosci, predkosc czy cos w tym stylu. Jezeli
ktos nie moze usiedziec na miejscu to pewnie by sie bardzo zmeczyl przy
wolnej spokojnej muzyce wiec pewnie takiej nie slucha. Z drugiej strony
ja np. lubie szanty przede wszystkim dlatego ze mi sie milo kojarza a
dopiero potem znajduje takie ktore na prawde lubie sluchac. I jak juz
ich slucham to nie moge wysiedziec przy komputerze 8)

pozdrawiam

Antek
"Always look on the bright side of life"