Mycie boazerii

1. Data: 2008-07-26 06:45:01

Temat: Mycie boazerii
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadszedł czas umycia kilkuletniej boazerii (sufit).
Czy ktoś z Grupowiczów spotkał się z jakimś urządzeniem do tego rodzaju
roboty? Są Karchery do czyszczenia dywanów i tapicerki, może jest jakiś
wynalazek, który pozwoli zmechnizować takie mycie?
Jacek

2. Data: 2008-07-27 06:45:27

Temat: Re: Mycie boazerii
Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> roboty? Są Karchery do czyszczenia dywanów i tapicerki, może jest jakiś
> wynalazek, który pozwoli zmechnizować takie mycie?

Ja bym myl uzywajac plynu do paneli (np. Panelin) dobrze wycisnietym mopem.

--
Le5zek Grelak
'I thought I was someone else, someone good.'

3. Data: 2008-07-30 19:24:41

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomysł wydaje się być OK ale co z zakamarkami?
Jacke

4. Data: 2008-07-31 15:08:38

Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomysł wydaje się być OK ale co z zakamarkami?

Nie wiedząc jak wygląda boazeria nie wiem jak duzy i istotny jest problem
zakamarków.
Jak nie mop, to mała gąbka.

--
Le5zek Grelak
'I thought I was someone else, someone good.'

Odkurzacz Rowenta Ro 4427
młynek do pieprzu
Wystroj wnetrz
mały domek
Zmywarka - kiedy otwierać drzwi po zakończeniu programu !?