Mycie okien

11. Data: 2007-10-08 19:09:05

Temat: Re: Mycie okien
Od: Mariusz <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 08 Oct 2007 19:43:35 +0200, Mariusz <z...@o...pl> wrote:

>Proponuję również zdecydować się na dane personalne czy "justyna
>kaleta" czy też "Milena Kacperczyk".

Dodam jeszcze, że na grupie pl.comp.pecet nazywasz się "Martunia".
Chyba masz jakiś problem nie tylko z higieną ale i ze swoją
osobowością.

Mariusz

12. Data: 2007-10-08 21:35:17

Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Specjalna ścireczka do mycia okien z firmy Prima i czysta, ciepła woda, bez
detergentów, Od lat tak myje i nie ma żadnych smug, szybko i praktycznie
bezkosztowo. Po myciu piorę ściereczkę i t wystarcza...
pozdrawiam

13. Data: 2007-10-09 13:17:16

Od: "Milena Glonek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> P.S. Wcześniejsze stare okna po takim myciu były czyste, a jeśli
> zauważyłem jakieś smugi to doczyściłem je albo gazą albo papierowym

wydaje mi sie ze najlepiej umyc okna plynem do mycia okien... to chyba
oczywiste... a juz nie zaleznie jakim bo kazdy jest dobry.

Milena Glonek klasa 1e

14. Data: 2007-10-09 16:01:36

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Milena Glonek" <s...@o...pl> wrote in message

> wydaje mi sie ze najlepiej umyc okna plynem do mycia okien... to chyba
> oczywiste... a juz nie zaleznie jakim bo kazdy jest dobry.

Clin jest dobry, ale inne już niekoniecznie.
Anka

15. Data: 2007-10-11 17:22:31

Temat: Re: Mycie okien [OT]
Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Oct 2007 15:59:07 -0000, ZbyszekZ <z...@g...com> wklepał(-a):

>Najtańsza pasta do zębów (smak obojętny ;-) i gazeta.
>Sposób sprawdzony od stuleci (no niech będzie stulecia) przez wojsko.

Pasta do zębów służyła do wybielania tenisówek!

Jak rozebrać głowicę prysznicową?
usuwanie namaczanie tapet - czym?
Dlaczego?
jak najlepiej odświeżyć (uzupełnić) fugi między terakotą w łazience?
Jaki expres ciśnieniowy?