Mycie okien plastikowych

1. Data: 2004-10-11 14:19:49

Temat: Mycie okien plastikowych
Od: "Zbig.T" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem "szczęśliwym" posiadaczem okien plastikowych.
Jedyny problem stanowi ich mycie. Żebym nie wiem jak
się starał, to kiedy zaświeci po umyciu słońce zawsze widać
smugi na szybach. I co robić, żeby ich nie było ? Pzdr.

1. Data: 2004-10-11 20:06:09

Temat: Re: Mycie okien plastikowych
Od: kuza <k...@W...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zbig.T napisał:
> [...]
> się starał, to kiedy zaświeci po umyciu słońce zawsze widać
> smugi na szybach. I co robić, żeby ich nie było ? Pzdr.

polecam Clin. Przetestowalismy na zakurzonych po remoncie oknach i
jestesmy zadowoleni.

1. Data: 2004-10-12 05:35:40

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbig.T" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> się starał, to kiedy zaświeci po umyciu słońce zawsze widać
> smugi na szybach. I co robić, żeby ich nie było ? Pzdr.

A co ma fakt plastikowych ram, do smug na szybie - bo rozkminic tego nie
moge??

Wojtek

1. Data: 2004-10-12 05:38:51

Od: "spp" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wojtusj wrote:

> A co ma fakt plastikowych ram, do smug na szybie - bo rozkminic tego
> nie moge??

Nie myśl - nie ma :)

--
spp
spp(na)op.pl

1. Data: 2004-10-12 11:54:14

Od: "bu@" <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kuza wrote:

> polecam Clin. Przetestowalismy na zakurzonych po remoncie oknach i
> jestesmy zadowoleni.
taniej dolać do wody z płynem do mycia naczyń kwasek cytrynowy lub w
ostateczności ocet (tylko ten zapach...)

--
b.
f...@f...onet.pl

1. Data: 2004-10-12 14:17:47

Od: "Zbig.T" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojtusj" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Zbig.T" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> A co ma fakt plastikowych ram, do smug na szybie - bo rozkminic tego nie
> moge??
>

> Wojtek

A jakie w Twoim pytaniu znaczenie ma słowo
"rozkminić" bo zrozumieć nie mogę ? Zbig.T

1. Data: 2004-10-13 05:17:55

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A jakie w Twoim pytaniu znaczenie ma słowo
> "rozkminić" bo zrozumieć nie mogę ? Zbig.T

Cos jak "zakumac", ale to pewnie tez ci nic nie mowi.

Wojtek

Bateria zlewozmywakowa jednak sie kiwa
Gdzie najtaniej meble Black Red White w W-wie ?
Gazowy piec C.O. i ekonomiczna temp
Grzejnik na prąd - jaki?
Trojmiasto - kuchnie