Mycie paneli podlogowych

1. Data: 2008-06-02 18:59:12

Temat: Mycie paneli podlogowych
Od: "juana" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam jasne panele podlogowe, strasznie zapyziale po paru latach uzytkowania w
brudnym miescie. Myje je zwyklymi srodkami do mycia paneli, np. Sidlux,
Pronto itp., potem daje cos do nablyszczania i pielegnacji paneli (2
warstwy - jedna w poprzek, druga wzdluz paneli). Mam ochote je raz na jakis
czas porzadnie i naprawde skutecznie wyszorowac. Raz zaryzykowalam z
mleczkiem do czyszczenia, ale ciezko bylo potem dokladnie splukac to mleczko
bez przemoczenia paneli (i wydawalo mi sie, ze zrobily sie bardziej matowe),
choc troche brud, nie powiem, ruszylo. Czym czyscicie takie jasne brudne
panele? Co im nie zaszkodzi?
Pozdrawiam,
joan

2. Data: 2008-06-05 11:59:43

Temat: Re: Mycie paneli podlogowych
Od: "Jackare" <1...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "juana" <g...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> bardziej matowe), choc troche brud, nie powiem, ruszylo. Czym czyscicie
> takie jasne brudne panele? Co im nie zaszkodzi?

Wypróbuj coś z Voigta, np brudpur czyli to co kiedyś nazywało się VC 242
http://skocz.pl/vc242
lub coś innego z ich oferty. Jeżeli wcześniej nie używałaś - zdziwisz się,
oczywiście w pozytywnym sensie :))
--
Jackare

3. Data: 2008-06-05 16:33:17

Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jackare" <1...@p...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "juana" <g...@o...eu> napisał w wiadomości
>>

> Wypróbuj coś z Voigta, np brudpur czyli to co kiedyś nazywało się VC 242
> http://skocz.pl/vc242

Broń Boże Brudpur. To znakomity środek, ale nie do paneli drewnianych.

> lub coś innego z ich oferty.

Tu polecam Panelin Voigta. Niestety produkty Voigt są trudno dostepne, bo
firma ma fatalną dystrybucję.

--
Le5zek Grelak
'I thought I was someone else, someone good.'

4. Data: 2008-06-07 06:48:54

Od: "juana" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Tu polecam Panelin Voigta. Niestety produkty Voigt są trudno dostepne, bo
> firma ma fatalną dystrybucję.

No wlasnie - gdzie to mozna kupic?

joan

5. Data: 2008-06-07 14:45:24

Od: Artur Lipowski <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

juana wrote:

> No wlasnie - gdzie to mozna kupic?

Makro

Przy okazji polecam VC 120 do łazieniek - jedyny środek dobrze radzący sobie z
kamieniem i brudem organicznym, a przy okazji bez smrodu chloru.

Artur Lipowski

6. Data: 2008-06-09 23:27:11

Od: "Jackare" <1...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Broń Boże Brudpur. To znakomity środek, ale nie do paneli drewnianych.

ale ja z myślą o doczyszczeniu ze szmateczką w ręce a nie ogólnym myciu.

> Tu polecam Panelin Voigta. Niestety produkty Voigt są trudno dostepne, bo
> firma ma fatalną dystrybucję.

eeee... u mnie w co drugim, no w co trzecim sklepie są.... Gdy mi się coś
kończy idę i kupuję. Im mniejszy sklep, tym większe prawdopodobiństwo że
będą tam środki voigta
--
Jackare

Problem ze zgłoszeniem końca budowy
Pralka
Mycie sandwichera ?
Co dać pod panele?
[crosspost] oprogramowanie do monitoringu/alarmu