Mycie piekarnika

11. Data: 2007-06-21 16:28:51

Temat: Re: Mycie piekarnika
Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

666 napisał(a):
> Zastanów się, szybę zespoloną mogłoby rozsadzić od wzrostu temperatury...

dziwnym dla mnie patentem jest budowanie piekarnika ze szparami,
ktore mozna od wewnatrz zapaskudzic, a ktorych nie mozna wyczyscic..
No, chyba ze sie da

Sierp

12. Data: 2007-06-21 18:35:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qbanczyk napisał(a):
> Przy pyrolitycznym oczyszczaniu komora nagrzewa sie do prawie 500 stopni.
> Na podanym linku znajdziesz instrukcje do wszystkich modeli AEG Electrolux i
> Zanussi w języku polskim. Chyba że jest to nowość i nie zdążyli jeszcze na
> serwer wrzucić.

Jest instrukcja, można szyby wyciągać, dzięki bardzo! Wreszcie porządnie
umyję piekarnik.

> W AEG-ach o tyle jest spoko że piekarniki z pyrolizą mogoą mieć montowane
> ( opcjonalnie ) prowadnice teleskopowe ( jedne z niewielu ) które maja pełny
> wysów

Taki mam, bardzo przydatna rzecz te teleskopy.

Pozdrawiam
Ewa

Jak zabezpieczyc drzwi balkonowe na parterze ?
Czy zmyc grunt/farbe/pianke z okleiny okna?
Electrolux ERN2925 - wydawane dzwieki
lodowka-zamrazalnik
Hammerite - czym czyścić pędzle ?