Myjka ciśnieniowa

1. Data: 2011-05-02 09:07:48

Temat: Myjka ciśnieniowa
Od: "Yaber" <y...@-...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Czy ktoś z was ma doświadczenia z myjkami.

Chodzi mi dokładnie o tą myjkę

http://www.praktiker.pl/produkt,34419,965/myjka_wyso
kocisnieniowa_lavor_
skiper_130_130bar.html

Czy takie myjki mogą pobierać wodę z np. wiadra czy muszą
być zasilane wodą pod ciśnieniem ?

Ta myjka
http://allegro.pl/myjka-cisnieniowa-bosch-1-1kw-100-
bar-i1587757528.html

ma możliwość pobierania wody z wiadra.

Dzięki za odpowiedź

Y.

2. Data: 2011-05-02 09:22:39

Temat: Re: Myjka ciśnieniowa
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02 May 2011 09:07:48 GMT, Yaber napisał(a):

> Ta myjka
> http://allegro.pl/myjka-cisnieniowa-bosch-1-1kw-100-
bar-i1587757528.html

> ma możliwość pobierania wody z wiadra.

Pobieranie wody z wiadra akurat nie jest żadną zaletą, skoro i tak myjka
"wisi" na kablu.

3. Data: 2011-05-02 09:36:23

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
g0ropdx$....@4...net
*Ikselka* napisał(-a):

> Pobieranie wody z wiadra akurat nie jest żadną zaletą, skoro i tak
> myjka "wisi" na kablu.

Może być, jeśli wodę mamy tylko wiadrze w przeciwieństwie do prądu, o
który chyba jednak łatwiej w potrzebnym miejscu .

--
Big Jack
////// GG: 660675

4. Data: 2011-05-02 15:22:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 May 2011 11:36:23 +0200, Big Jack napisał(a):

> W wiadomości
g0ropdx$....@4...net

> Może być, jeśli wodę mamy tylko wiadrze w przeciwieństwie do prądu, o
> który chyba jednak łatwiej w potrzebnym miejscu .

Istnieją węże ogrodowe.

5. Data: 2011-05-02 16:04:34

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mównicę wtargnął "Ikselka", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

g0ropdx$....@4...net

> Istnieją węże ogrodowe.

I co w związku z tym?
Najwyraźniej autor pytania potrzebuje sprzętu który będzie siorbał z
wiaderka, podejrzewam również że zdaje sobie sprawę z istnienia takiego
mitycznego stwora jak wąż ogrodowy.
Gdybym szukał myjki, to też istnienie węży byłoby mi mało przydatne, bo na
parkingu mogę uzyskać chwilowy dostęp do prądu, ale wodę to już musiałbym
doprowadzić tak gdzieś 600 - 800 metrów.
Różne są sytuacje.

Piotr Mockałło
Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N
http://www.osiatkowania.pl

6. Data: 2011-05-02 16:41:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 May 2011 18:04:34 +0200, Damork napisał(a):

> Gdybym szukał myjki, to też istnienie węży byłoby mi mało przydatne, bo na
> parkingu mogę uzyskać chwilowy dostęp do prądu

Jak?

7. Data: 2011-05-02 17:34:22

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-02 18:41, Ikselka pisze:

> Jak?

A znasz coś takiego, jak np agregat? Albo przetwornica napięcia? A
przetwornica napięcia bo myjemy ... ?

8. Data: 2011-05-02 17:53:10

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mównicę wtargnął "BQB", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

> A znasz coś takiego, jak np agregat? Albo przetwornica napięcia? A
> przetwornica napięcia bo myjemy ... ?

Aż tak ambitny nie jestem, chodziło mi o zrobienie oczu kota ze Shreka do
parkingowego i użycie 30 metrów przedłużacza :)

9. Data: 2011-05-02 17:53:18

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-02 11:22, Ikselka pisze:

bar-i1587757528.html

> Pobieranie wody z wiadra akurat nie jest żadną zaletą, skoro i tak myjka
> "wisi" na kablu.

Ja zastanawiałem się na ile czasu starczy tej wody z wiadra, ciśnienie z
myjki jednak maleńkie nie jest.

10. Data: 2011-05-02 18:03:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 May 2011 19:34:22 +0200, BQB napisał(a):

> A znasz coś takiego, jak np agregat? Albo przetwornica napięcia? A
> przetwornica napięcia bo myjemy ... ?

Aha - oprócz myjki będziesz woził agregat i wiadra z wodą. Rozumiem. Super.
Czystość karoserii rzecz najważniejsza.
:-/
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

pilot do LG 32LH2000 i ADB 5810CD
Awaria pieca cd
Instalacja głośnikowa w salonie
Pronto
Mastercook PTD-1036 lub PTDE 106 lub whirlpool AWE 6519/P